نرمافزار CRM اورست
نرم افزار CRM اورست، توسعه یافته برپایه مایکروسافت 365؛ همراه با ادغام اتوماسیون بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری
معرفی
شرکت پرنیان پردازش پارس (شرکت سازنده نرمافزارCRM اورست) در سال 1386 فعالیت خود را آغاز نمود. نرم افزار CRM اورست برپایه مایکروسافت 365 بوده و برای کمک به ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه و مدیریت آنها توسعه یافته است. با این نرمافزار میتوان به راحتی اتوماسیون فروش، بازاریابی و پشتیبانی را اجرا نمود.
این نرمافزار شامل 5 بخش اصلی فروش، خدمت، بازاریابی و باشگاه مشتریان میباشد و بخش پنجم آن در ارتباط با به تنظیمات مربوط به کسبوکار است. هر بخش نیز شامل آیکنهای متفاوتی است. برای مثال در بخش فروش میتوان اطلاعات شرکتهای تجاری و کسانی که مشتریان سازمان هستند را ذخیره کرد. تمام اطلاعات مشتریان براساس فیلدهای اطلاعاتی مورد نظر سازمان قابل مدیریت،ثبت و تعریف است و کاربر میتواند به دلخواه آنها را تغییر دهد. بخش بازاریابی نرم افزار CRM اورست برای سادهسازی مسئولیتهای زمانبر بازاریابی و فروش طراحی شده است. در این بخش میتوان به مدیریت کمپینهای بازاریابی به جهت جذب مشتریان جدید پرداخت. در این نرمافزار هر مشتری که با سازمان شما ارتباط بگیرد به عنوان یک سرنخ ثبت شده و فعالیتهایی که برای تبدیل این سرنخ به یک مشتری فعال طی میشود، انجام میشود. در نرمافزار اورست برای صدور پیش فاکتور میتوان به اطلاعات نرمافزار حسابداری نیز دسترسی پیدا کرد و با استفاده از اطلاعات حسابداری نظیر موجودی کالاها در انبار، مانده حسابها و … پیش فاکتور را صادر و با فرمت چاپی دلخواه چاپ و برای مشتری اراسال کرد. با تایید مشتری پیش فاکتور تبدیل به سفارش و بعد ازتامین کالا یا خدمت مورد نیاز مشتری، فاکتور صادر میشود.
اورست بانک اطلاعاتی دقیقی از اطلاعات و سوابق مذاکرات و اقدامات مشتریان ذخیره میکند تا درک بهتری از نیاز مشتری برای واحد فروش ایجاد شود. این امر موجب افزایش فروش، تقویت حافظه کسبوکار، تقویت گردش کار و مدیریت خدمات پس از فروش میشود. همچنین این نرمافزار قابلیت دریافت دادهها از اکسل و خروجی به اکسل را نیز دارا است.
قیمت
نرمافزار CRM اورست در سه نسخه ارائه میشود که هر نسخه نیز ورژنهایی را دارا است. بهای هر نسخه بسته به ویژگیهای ارائه شده آن متفاوت است. “نسخه آنلاین سالیانه” و “نسخه آنلاین دائمی” هر دو دارای محدودیت کاربر بوده و تعداد کاربران “نسخه تحت وب نصبی” نامحدود میباشد. قیمت نسخه آنلاین سالیانه 17.000.000 و 21.000.000 تومان میباشد که به ترتیب قیمت ورژن استاندارد و حرفهای این نسخه است. قیمت ورژن استاندارد نسخه آنلاین دائمی 51.000.000 تومان، ورژن حرفهای 63.000.000 تومان، قیمت ورژن پایه نسخه تحت وب نصبی 25.000.000 تومان، استاندارد 69.000.000 و ورژن حرفهای 84.000.000 تومان میباشد.
در این نسخهها، ماژول استعلام و خرید، برخی از افزونههای نرمافزاهای حسابداری، افزونه ویپ (VOIP) و افزونه ارتباط با فروشگاه اینترنتی وردپرس (ووکامرس ) باید خریداری شوند. برخی از افزونهها مانند افزونه انبارداری نیز در ورژن استاندارد نسخهها وجود ندارد و در ورژن حرفهای هر نسخه ارائه شده است.
آموزش و پشتیبانی
هر سه نسخه (بهغیر از ورژن پایه نسخه تحت وب نصبی) دارای 5 تا 10 ساعت آموزش و سفارشی سازی و بسته ویدیویی رایگان میباشد. نسخه تحت وب دارای 3 ماه پشتیبانی و گارانتی رایگان و نسخههای آنلاین نیز دارای یک سال پشتیبانی و گارانتی رایگان هستند.
مشتریان
از مشتریان این نرمافزار میتوان شرکتهای ایران خودرو، گروه مپنا، البرز مال و فرابورس ایران را نام برد.
رضایتنامههای مشتریان نرمافزار CRM اورست:
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی نرمافزار CRM اورست
آپارات: کانال آپارات اورست
شماره تماس واحد فروش: 91003342-021
آدرس:
تهران، طرشت، تقاطع بلوار اکبری و خیابان قاسمی، ساختمان دانش، پلاک ۶۸
مشهد، بلوار سید رضی، بین سید رضی ۸ و ۱۰، پلاک ۴۴، طبقه اول
سایر | امکانات کلی نرمافزار: فرم ساز پیشرفته, گزارش ساز پیشرفته, فرآیند ساز پیشرفته, قابلیت ساخت داشبوردهای مدیریتی, راهکار بوت کمپ, قابلیت سفارشی سازی کامل, قابلیت اتصال به شیرپوینت, قابلیت اتصال به پاور بی آی, مجهز به دو محیط کاربری مدرن و کلاسیک, مدیریت امنیت اطلاعات و کاربران, اپلیکیشن موبایل, افزونه شمارنده خودکار, ایمپورت و اکسپورت اکسل امکانات بازاریابی: مدیریت کمپینها, تقسیمبندی داینامیک بازار, مدیریت سرنخها, ذخیره و کنترل اقلام بروشورها و اقلام تبلیغاتی, افزونه پیامک, داشبورد اختصاصی بازاریابی امکانات مدیریت فروش: مدیریت اطلاعات مشتریان بالقوه و بالفعل, مدیریت اطلاعات رقبا, مدیریت محصولات, افزونه انبارداری, قیمت گذاری محصولات, تعریف الگوی اعمال تخفیف روی قیمتها, مدیریت فرصتها، پیش فاکتورها، سفارشات و فاکتورها, مدیریت دریافت وجوه نقد و چکها, افزونه گزارشات – مالیات, فرآیند فروش, قابلیت طراحی قالب فاکتور و پیش فاکتور, قابلیت هدفگذاری فروش, افزونه ویپ (VOIP), افزونه نوتیفیکیشن, افزونه اعتبارسنجی کد ملی و موبایل, افزونه تبدیل مبلغ به حروف, افزونه رویدادها, داشبورد اختصاصی فروش ماژول استعلام و خرید: (ویژه نسخه استاندارد و حرفهای) مدیریت تامین کنندگان, مدیریت استعلامها, مدیریت کالاها, فاکتورهای خرید, مدیریت پرداخت وجوه نقد و چکها امکانات مدیریت خدمات: مدیریت قراردادها, اعمال SLA بر خدمات, برنامهریزی خدمات در قالب تقویم منابع, مدیریت دانش پشتیبانی و خدمات, مدیریت پروندهها (تیکتها، درخواستها، پیشنهادها و …), مدیریت وظایف, داشبورد اختصاصی خدمات امکانات مالی و فروشگاهی: ( ویژه نسخه استاندراد و حرفهای) افزونه نرم افزار حسابداری هوفر، پایا، شایگان، سپیدار، پیوست, افزونه ارتباط با فروشگاه اینترنتی وردپرس (ووکامرس ) پشتیبانی و آموزش: نصب و پیکربندی رایگان, پیکربندی اتصال به ایمیل سرور اکسچنج (ویژه استاندارد و حرفهای), سفارشیسازی رایگان (ویژه نسخه استاندارد و حرفهای), پشتیبانی با توجه به نسخه خریداری شده متفاوت است. |
---|
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.