خدمات پس از فروش فرادیس

نرم‌افزار خدمات پس از فروش فرادیس؛ ارائه‌شده به دو صورت تحت وب و ابری؛ یکپارچه با سایر نرم‌افزارهای فرادیس

تاریخ‌به‌روزرسانی اطلاعات

اشتراک‌گذاری نرم‌افزار:

معرفی

شرکت بهبد فرادیس در اردیبهشت 1384 شکل گرفت و هدف اصلی آن، ارائه راهکارهای نرم‌افزاری و خدماتIT  به سازمان‌های کوچک، متوسط و بزرگ است. این شرکت همیشه به دنبال استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا بوده و رضایت مشتریان را به‌همرا داشته است. همچنین اکثر مشتریان شرکت فرادیس، از طریق معرفی مشتریان قبلی با شرکت آشنا شده‌اند که نشان از رضایت مشتریان از خدمات این شرکت است.

نرم‌افزار خدمات پس از فروش فرادیس با هدف ارائه بهتر خدمات به مشتریان و بالابردن رضایت آن‌ها ارائه شده است. این نرم‌افزار به دو صورت تحت وب (نیاز به سخت‌افزار برای اجرا) و به صورت ابری (بدون نیاز به سخت‌افزار برای اجرا) ارائه شده است. نرم‌افزار قابل اجرا بر روی لپ‌تاپ، تبلت و موبایل بوده و محدودیت زمانی و مکانی ندارد.

در این نرم‌افزار می‌توان به مدیریت اطلاعات مشتری و اطلاعات محصولات، مدیریت تقویم‌های کاری، مدیریت وظایف دوره‌ای، مدیریت فاکتورهای گارانتی نمایندگان، کنترل و نگه‌داری قراردادهای خدمات پس از فروش، مدیریت اسناد مالی مشتری و ارزشیابی سرویس‌دهی به مشتریان، و همچنین صدور کارت سرویس دوره‌ای و کنترل آن می‌باشد.

نرم‌افزار خدمات پس از فروش فرادیس با سایر نرم‌افزاهای فرادیس شامل: فرم ساز و نرم افزار BPMS ، نرم‌افزار CRM، نرم‌‌افزار بازاریابی، نرم‌‌افزار فروش و نرم‌افزار حسابداری آنلاین یکپارچه است.

قیمت

قیمت و دموی نرم‌افزار از طریق درخواست از سایت و یا تماس با کارشناسان در اختیار درخواست‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

آموزش و پشتیبانی

سازنده این نرم‌افزار علاوه‌بر ارائه کاتالوگ و آموزش‌های ویدیویی کلی در سایت خود، دارای آموزش حضوری در محل خریدار نیز بوده و آموزش نامحدود نرم‌افزار در محل شرکت فرادیس را نیز داراست. پشتیبانی نرم‌افزار به صورت تلفنی و آنلاین فراهم است.

مشتریان

از مشتریان این نرم‌افزار می‌توان شرکت آریوتک، شرکت هنر پلاستیک، شرکت بیواز، درمانگاه شبانه‌روزی روزی جی و مجتمع آموزشی شهید برونسی را نام برد.

ارتباط با سازندگان

سایت: معرفی نرم‌افزار خدمات پس از فروش فرادیس

شماره تماس:

021-91300902

آدرس:

دفتر مرکزی: اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه اسفندیاری پلاک 11

دفتر فروش و پشتیبانی تهران: ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، برج زمرد، طبقه اول، واحد 14

دفتر نمایندگی قم: بلوار فردوسی کوچه 8 شرکت آرتین آقای مهندس ترک زاده

 

 

 

 

سایرامکانات مدیریت مشتری: مدیریت مشتری از زمان تماس اولیه با شرکت و تعریف حرفه‌ای سفر مشتری در سازمان, مدیریت درخواست‌ها و ایرادات مشتری برای سرویس بهتر به مشتریان و سرویس‌کاران, سیستم مدیریت رفتار با مشتری، مدیریت شکایات مشتری، مدیریت رضایت مشتری, امکان تعريف و تایید سرويس‌ها و قيمت‌هاي مربوط و مدیریت پرونده مشتری, معرفي شعب، نمایندگان و سرويس‌کاران
امکانات مدیریت اطلاعات: مدیریت اطلاعات محصولات، خدمات، سرویس‌کاران, تعريف مدل دستگاه‌ها و مدیریت سرویس‌های دوره‌ای, کنترل و نگهداری اطلاعات قرارداد‌های خدمات پس‌ازفروش, مدیریت اسناد مالی مشتری، نمایندگان و سرویس‌کاران
امکانات مدیریت و تعریف وظایف: مدیریت وظایف روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و وظایف دوره‌ای و ثبت گزارش کار, مدیریت تقویم‌های کاری، برنامه‌ریزی، مدیریت زمانبندی، اشتراک‌گذاری تقویم کاری با همکاران
امکانات مدیریت ضمانت و گارانتی: صدور کارت سرویس دور‌ه‌ای و کنترل آن با استفاده از سریال قطعات, مدیریت و کنترل وضعیت گارانتی در تمامی مراحل ارائه خدمات, مدیریت فاکتورهای گارانتی نمایندگان و سرویس‌کاران
امکانات مدیریت ارزشیابی: مدیریت ارزشیابی سرویس‌دهی به مشتریان و مدیریت گزارشات حرفه‌ای

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خدمات پس از فروش فرادیس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.