معرفی
شرکت بهبد فرادیس در اردیبهشت 1384 شکل گرفت و هدف اصلی آن، ارائه راهکارهای نرمافزاری و خدماتIT به سازمانهای کوچک، متوسط و بزرگ است. این شرکت همیشه به دنبال استفاده از تکنولوژیهای روز دنیا بوده و رضایت مشتریان را بههمرا داشته است. همچنین اکثر مشتریان شرکت فرادیس، از طریق معرفی مشتریان قبلی با شرکت آشنا شدهاند که نشان از رضایت مشتریان از خدمات این شرکت است.
نرمافزار فروش فرادیس، وظیفه مدیریت فرآیند فروش از زمان آشنایی مشتری با سازمان تا بستن فروش را بر عهده دارد. تفاوت این نرمافزار با نرمافزار CRM این است که برای بخش فروش طراحی شده در اختیار تیم فروش است اما CRM در اختیار همه افراد سازمان قرار میگیرد.
نرمافزار فروش فرادیس با سایر نرمافزاهای فرادیس شامل: نرمافزار CRM و نرمافزار بازاریابی یکپارچه میشود. در نرمافزار فروش فرادیس میتوان به مدیریت قیف فروش پرداخت. مدیریت قیف فروش با نرمافزار فروش باعث میشود که دادههای مشتری دقیقتر دنبال شود، عملکرد فروشندگان اندازهگیری شده و فرآیند فروش سفارشی و بهینهسازی میشود. همچنین میتوان استراتژیهای فروش را بهطور منظم بروز کرد. فاکتور فروش نیز یکی از اسناد مهم در فرآیند فروش بوده که در نرمافزار فروش فرادیس، مجموعه کامل و دقیقی از فاکتورهای فروش آنلاین ارائه شده تا مدیریت بخش فروش با سرعت بیشتر و هزینه کمتری انجام شود. برای مدیریت فاکتورها در این نرمافزار امکان ثبت سریع پیشفاکتور با سربرگهای متفاوت برای مشتری، تایید یا رد پیشفاکتورهای فروش توسط مدیر و تبدیل پیشفاکتور به فاکتور فراهم شده است. همچنین فرادیس امکان سفارشیسازی نرمافزار مطابق با نیازهای شرکت را فراهم کرده است.
قیمت
قیمت و دموی نرمافزار از طریق درخواست از سایت و یا تماس با کارشناسان در اختیار درخواستکنندگان قرار خواهد گرفت.
آموزش و پشتیبانی
سازنده این نرمافزار علاوهبر آموزشهای ویدیویی در سایت خود، آموزش نرمافزار توسط تیم پشتیبانی شرکت ارائه شده و این آموزش به صورت رایگان انجام میشود. همچنین مباحث آموزشی مدیران فروش و کارشناسان فروش متفاوت است.
مشتریان
از مشتریان این نرمافزار میتوان شرکت آریوتک، شرکت هنر پلاستیک، شرکت بیواز، درمانگاه شبانهروزی روزی جی و مجتمع آموزشی شهید برونسی را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی نرمافزار فروش فرادیس
شماره تماس:
021-91300902
آدرس:
دفتر مرکزی: اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه اسفندیاری پلاک 11
دفتر فروش و پشتیبانی تهران: ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، برج زمرد، طبقه اول، واحد 14
دفتر نمایندگی قم: بلوار فردوسی کوچه 8 شرکت آرتین آقای مهندس ترک زاده
سایر | امکانات انبار: امکان تعریف انبار به صورت نامحدود, امکان تعریف کالا در هر انبار امکانات کالا: امکان تخصیص کد به کالا به صورت دستی و خودکار, امکان تعریف گروهبندی برای کالاها به صورت درختی بدون محدودیت در سطوح, امکان مشاهده لیست کالاهای ثبت شده در هر پیش فاکتور در لیست پیش فاکتورها امکانات پیشفاکتور و فاکتور: امکان صدور پیش فاکتور و فاکتور فروش, امکان نمایش موجودی کالا در انبار هنگام صدور پیش فاکتور فروش و فاکتور فروش, امکان تعیین مدت زمان مشخص برای ویرایش پیش فاکتور یا فاکتور فروش, امکان تعریف الزام تایید یا رد مدیریت برای صدور پیش فاکتور و فاکتور فروش, امکان تعیین مجوز صدور، ویرایش،چاپ و یا حذف پیش فاکتور و فاکتور فروش برای کاربران, امکان تعیین درصد مالیات محاسبه شده برای هر نوع پیش فاکتور و فاکتور فروش, امکان تبدیل پیش فاکتور به فاکتور, امکان ابطال پیش فاکتورها و فاکتورها به جای حذف برای حفظ سوابق امکانات گزارشگیری: امکان جستجو در لیست فاکتور و پیش فاکتور فروش بر اساس فیلترهای مختلف, امکان تهیه خروجی اکسل از لیست پیش فاکتور و فاکتور فروش پس از اعمال فیلتر, امکان گزارش گیری از وضعیت پیش فاکتورها و فاکتورهای فروش, امکان تهیه کپی از پیش فاکتورها و فاکتورهای فروش, امکان ابطال پیش فاکتورها و فاکتورها به جای حذف برای حفظ سوابق امکانات اطلاعرسانی: امکان ارسال پیش فاکتور و فاکتور فروش برای مشتری از طریق پیامک، ایمیل و یا فکس, امکان اطلاعرسانی اتوماتیک تایید یا رد پیش فاکتور یا فاکتور فروش به ایجادکننده |
---|
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.