پشتیبانی مشتریان دانادِسک

تاریخ‌به‌روزرسانی اطلاعات

اشتراک‌گذاری نرم‌افزار:

معرفی

داناپرداز در سال 1285 تاسیس شد و اولین محصول این شرکت یک نرم‌افزار خدمات پس از فروش بود. محصولات این شرکت به دو دسته فناوری اطلاعات و مدیریت کسب‌وکار تقسیم می‌شوند که دانا دسک در دسته نرم‌افزارهای مدیریت کسب‌وکار قرار می‌گیرد. نرم افزار خدمات مشتری دانا دسک فقط به صورت ابری ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند 14 روز به صورت آزمایشی و رایگان از آن استفاده کنند. در دوره آزمایشی هیچگونه محدودیتی برای استفاده از بخش‌ها و ماژول‌های مختلف نرم‌افزار وجود ندارد. کسب‌وکارها و سازمان‌هایی که به یک نسخه قابل نصب نیاز دارند، می‌توانند از نرم‌افزار دانا پرو استفاده کنند. دانا دسک به عنوان یک راهکار آنلاین کارآمد برای مدیریت خدمات مشتریان در قالب تیکتینگ طراحی شده است. این نرم افزار ابری خیلی سریع قابل پیکربندی و استفاده است و به مشتریان کسب‌وکار شما اجازه می‌دهد تا از شیوه دلخواه خود برای طرح سوال یا درخواست خود استفاده کنند.

دانا دسک از کانال هایی مانند چت آنلاین، تلفن، ایمیل و پورتال مشتریان پشتیبانی می‌کند. تیم پشتیبانی کسب‌وکار با استفاده از این نرم‌افزار می‌تواند با سرعت و کیفیت بالاتری به تیکت‌ها رسیدگی کند و با افزایش رضایت‌مندی مشتریان، آن‌ها را به مشتریان دائمی و وفادار تبدیل کند. به لطف قابلیت‌های اتوماسیون می‌توان هزینه‌ها را کاهش داد و آخرین وضعیت عملکرد تیم خدمات مشتری را در داشبوردها مشاهده کرد. یکی از موضوعاتی که امروزه برای ارزیابی شرکت ها مطرح می شود،خدمات پس از فروش است. خدمات و پشتیبانی ارائه شده توسط یک شرکت پس از فروش محصولات یا خدمات به مشتریان، خدمات پس از فروش نامیده می شود.

نرم‌افزار خدمات پس از فروش دانا دسک یک نرم‌افزار قدرتمند است که برای بهبود و ساماندهی فرآیند خدمات پس از فروش در شرکت‌ها طراحی شده است. این نرم‌افزار دارای ویژگی‌های بسیاری است که به شما در مدیریت بهتر خدمات پس ازفروش کمک می‌کند. برخی از ویژگی‌های دانا دسک عبارتند از: قابلیت ثبت و پیگیری تیکت‌های مرتبط به خدمات پس از فروش از طریق مدیریت تیکت‌ها، پیگیری وضعیت خدمات پس از فروش و دسترسی به اطلاعات لازم در مورد وضعیت پروژه‌ها و سایر خدمات، قابلیت تولید گزارش‌های مختلف درمورد عملکرد خدمات پس از فروش ، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، قابلیت اتصال به سامانه‌های دیگر.

قیمت

هزینه این نرم‌افزار در سایت پشتیبانی نشده است اما در 5 پکیج ارائه می‌شود. دسک5، از 5 کارشناس و 500 کاربر (مشتری) پشتیبانی می‌کند. دسک10، از 10 کارشناس و 1000 کاربر (مشتری) پشتیبانی می‌کند. دسک 20، از 20 کارشناس و 1500 کاربر (مشتری) و دسک 40 نیز از 40 کارشناس به همراه 2000 کاربر(مشتری) پشتیبانی می‌کند. پکیج آخر نیز برای سفارشی سازی برحسب نیاز کسب‌وکار است.

مشتریان

از مشتریان این نرم‌افزار می‌توان شرکت لیمومی، فاوا آستان قدس رضوی، شرکت فومن شیمی، بانک اقتصاد نوین و گروه صنعتی صبا را نام برد.

ارتباط با سازندگان

سایت: معرفی نرم‌افزار دانا دسک

کاتالوگ: کاتالوگ معرفی دانا دسک

شماره تماس: 021-49258000

ایمیل: info@payamgostar.com

آدرس: تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای خیابان آیت الله کاشانی – خیابان شهید معیری – ساختمان برلیان – طبقه ٥ واحد ١٧

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پشتیبانی مشتریان دانادِسک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.