نرم‌افزار CRM دانا

نرم‌افزار CRM دانا؛ ابزاری برای اتوماسیون سازی و یکپارچه‌سازی فروش، بازاریابی و خدمات مشتریان؛ارائه خدمات آنبوردینگ علاوه بر خدمات آموزش و پشتیبانی

تاریخ‌به‌روزرسانی اطلاعات

اشتراک‌گذاری نرم‌افزار:

معرفی

تولید پلتفرم دانا دز سال 1390 شروع شد و محصول خدمات پشتیبانی دانا و سپس ITSM اولین نرم‌افزارهای توسعه داده شده در این پلتفرم بودند. در سال 1397 اولین محصول ابری دانا به نام نرم‌افزار CRM دانا منتشر شد و در حال حاضر نیز محصولات شرکت داناپرداز به صورت ابری و محلی ارائه می‌شود. داناپرداز حدود 20 سال تجربه در تولید نرم‌افزار داشته و سعی در کمک به کسب‌وکارها با ارائه نرم‌افزارهایی که کارها را ساده‌تر کند و کاربران از کار با آن‌ها لذت ببرند، دارد.

نرم‌افزار CRM، نرم‌افزاری است که ابزار همه تعاملات کسبوکار را با مشتری گذشته، حال و آینده در بخش‌های مختلف هماهنگ می‌کند و اطمینان می‌دهد که همه افزاد کسب‌وکار نقش خود را در ایجاد ارتباطات با مشتریان ایفا می‌کنند. برخلاف سیستم‌های سنتی که برروی ذخیره‌سازی داده‌ متمرکز بودند، نرم‌افزار CRM تیم کسبوکار و سازمان را به سمت ایجاد روابط قوی‌تر با مشتری از طریق متمرکز کردن اطلاعات، خودکار کردن وظایف، تهسیل همکاری و ارائه بینش‌های مبتنی بر داده و … می‌برد. نرم‌افزار ارتباط با مشتری دانا، همه ابزارها و امکاناتی که یک تیم فروش حرفه‌ای به آن نیاز دارد را به صورت یکجا در اختیار کسب‌وکار شما قرار می‌دهد.

CRM دانا، دارای طراحی ساده، چابک و واسط کاربری حرفه‌ای بوده و فرآیندهای کاری کسب‌وکار و سازمان را بهینه می‌کند. راه‌اندازی دانا نیز آسان بوده و در عرض چند دقیقه می‌توان CRMدانا را را‌ه‌اندازی نمود. CRM دانا امکاناتی در حوزه‌های مدیریت عملیات فروش، مدیریت بانک اطلاعات مشتریان، توسعه کانال‌های فروش، اتوماسیون و مدیریت فرآیندها، مدیریت خدمات مشتری، افزایش بهره‌وری، گزارش‌گیری و تحلیل اطلاعات، سفارشی‌سازی، توسعه و یکپارچگی و امنیت ارائه می‌دهد. با استفاده از دموی CRM دانا می‌توان به مدت 14 روز همه امکانات نرم‌افزار را به طور رایگان امتحان نمود.

دانا در دو نسخه محلی و ابری ارائه می‌شود. نسخه محلی دانا (On Premises) بر روی سرور‌های کسب‌وکار و در شبکه سازمان نصب می‌شود. در این روش نیاز به ایجاد و تهیه سخت‌افزارها و زیرساخت‌های لازم اسن. هزینه اولیه نسخه محلی از نسخه ابری بالاتر است. نیاز به کارشناس IT برای نگه‌داری از نرم‌افزار است. مسئولیت بکاپ‌گیری، امنیت اطلاعات و هزینه نگه‌داری نرم‌افزار نیز تماما بر عهده کسب‌وکار بوده و دسترسی به نرم‌افزار نیز وابسته به اینترنت نیست. سرعت دسترسی بالاتر و کنترل کامل بر روی پایگاه داده‌ نرم‌افزار نیز از دیگر مزیت‌های این نسخه است.

در نسخه ابری دانا (Cloud) نگه‌داری نرم‌افزار توسط شرکت دانا پرداز انجام می‌شود. هزینه اولیه پایین‌تری داشته و نیاز به آماده کردن سرور و تجهیزات برای نصب نرم‌افزار نیست. امنیت اطلاعات به بالاترین حد خود می‌رسد و آپدیت نسخه‌های نرم‌افزار توسط دانا پرداز انجام می‌شود. قطع اینترنت موجب عدم دسترسی به سیستم خواهد شد. اما هزینه‌های نگه‌داری سیستم و بکاپ‌گیری از اطلاعات به عهده دانا پرداز خواهد بود.

قیمت

دانا با توجه به اندازه کسب‌وکار و سازمان، 4 پکیج را ارائه کرده است که به صورت اشتراک 6 ماهه و 1 ساله می‌توان تهیه نمود. پکیج اول 5 کارشناسه بوده و با محدودیت 500 کاربری (مشتری) دارد. هزینه اشتراک 6 ماهه، 8.4000.000 و اشتراک 1 ساله، 13.440.000 تومان است. پکیج دوم 10 کارشناس داشته و محدودیت کاربران (مشتری‌ها) آن 500 می‌باشد. هزینه اشتراک 6 ماهه، 12.000.000 و هزینه اشتراک 1 ساله، 19.200.000 تومان می‌باشد. پکیج سوم، دارای 20 کارشناس و 1000 کاربر بوده و هزینه اشتراک 6 ماهه آن، 20.250.000 تومان و اشتراک 1 ساله آن، 32.400.000 تومان می‌باشد. پکیج چهارم نیز 1000 کاربر داشته اما تعداد کارشناسان آن 40 عدد بوده و هزینه اشتراک 6 ماهه آن، 36.000.000 تومان و اشتراک 1 ساله آن، 57.000.000 تومان می‌باشد. در صورتی که کسب‌وکار و یا سازمان شما در هیچ یک ازین پکیج‌ها جای نگیرند نیز پکیج پنجمی به نام سفارشی ارائه شده که هزینه آن با مذاکره با شرکت داناپرداز مشخص می‌شود.

نسخه محلی دانا نیز دارای دو ورژن حرفه‌ای و اینترپرایس است که ماژول‌ها و امکانات آن با یک‌دیگر تفاوت‌هایی دارد.

در این میان، برخی ماژول‌ها و افزونه‌ها نیز با پرداخت هزینه به پکیج خریداری شده نسخه ابری اضافه می‌شوند. ماژول تیکتینگ، ماژول انبار، افزونه یکپارچگی با تلفن؛ افزونه دانا چت نسخه حرفه‌ای، افزونه اتصال به نرم‌افزار مالی (سپیدار و حسابفا) و افزونه درگاه پرداخت آنلاین از امکانات اختیاری نرم‌افزار هستند.

 آموزش و پشتیبانی

در نسخه‌های ابری به صورت پیش‌فرض به مدت اشتراک خریداری شده، خدمات پشتیبانی فنی رایگان با بسته گارانتی ارائه می‌شود اما در هنگام خرید می‌توان با پرداخت مبلغی، بسته پشتیبانی را ارتقاء داد. نسخه محلی حرفه‌ای به صورت پیش‌فرض دارای 6 ماه بسته رایگان و بسته گارانتی است. نسخه محلی اینترپرایس نیز دارای بسته پشتیبانی برتر به مدت 1 سال است. خدمات پشتیبانی فنی به طور عمده به مشتریان برای رفع اشکال و پاسخ به سوالات آن‌ها ارائه می‌شود. دوره‌های آموزشی نیز با کار با نرم‌افزار آشنا شده و ظرفیت نرم‌افزار به درستی شناخته می‌شود. خدمات آنبوردینگ به سازمان کمک می‌کند که سریعتر به اهداف خود برسد. هدف این خدمت این است که پیکربندی‌های اولیه و کمک به عملیاتی‌سازی محصولات مطابق با نیاز مشتری انجام شود. همچنین کمک می‌کند که به آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن نرم‌افزار در سازمان اجرایی شود.

مشتریان

از مشتریان این نرم‌افزار می‌توان شرکت فومن شیمی، گروه صنعتی صبا، شرکت پگاه داده کاوان شریف، شرکت خانه تجار و شرکت دیجی بان را نام برد.

ارتباط با سازندگان

سایت: معرفی نرم‌افزار CRM دانا

کاتالوگ: کاتالوگ معرفی CRM دانا

شماره تماس تیم فروش: 49258000-021 (داخلی 1)

ایمیل: info@danapardaz.net

ایمیل تیم فروش: sales@danapardaz.com

آدرس:

تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای خیابان آیت الله کاشانی – خیابان شهید معیری – ساختمان برلیان – طبقه ٥ – واحد ١٧

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نرم‌افزار CRM دانا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.