خدمات پس از فروش فراپیام
نرمافزار خدمات پس از فروش فراپیام؛ سیستمی مبتنی بر کارتابل؛ دارای زیرسیستمهای متنوع به جهت ارائه خدمات پس از فروش بهتر و رهگیری اطلاعات مربوط به فرآیند خدمات پس از فروش
معرفی
گروه شرکتهای مهندسی نرمافزار فراپیام، تولیدکننده نرمافزارهای مالی و مدیریت، فعالیت خود را بهصورت رسمی از سال ۱۳۷۵ باهدف بهبود کسبوکار در صنایع مختلف و ارائه راهکارهای حوزه مالی و مدیریت آغاز کرد و با بهرهبرداری از سیستمهای اطلاعاتی مدیریت و بهکارگیری آخرین فناوریهای اطلاعاتی توانسته در مسیر تامین اهداف مدیران ارشد شرکتها و صنایع مختلف گام بردارد. بنابر اعلام فراپیام، محصولات این گروه مهندسی نرمافزار بر اساس موازین و استانداردهای پذیرفتهشده حسابداری طراحی شده و در جهت تأمین نیازهای حوزههای مختلف و متناسب با نیاز استفادهکنندگان گردیده است. این شرکت دارای گواهینامه صلاحیت خدمات انفورماتیکی نیز میباشد.
نرم افزار خدمات پس از فروش فراپیام یکی از مهم ترین نرمافزار های ارائه شده این شرکت برای روابط عمومى، پذیرش، تعمیرگاه و نمایندگى صورتحساب و حسابدارى انبار گزارشات است. این نرم افزار جهت سهولت بیشتر، با نرم افزار مالی فراپیام یکپارچه سازی شده است. همچنین کارتابل بیس بودن این نرمافزار باعث تسریع امور خدمات پس از فروش شده است و میتوان تمامی مراحل ارجاع امور را در بستر کارتابل انجام داد.
از ویژگیهای منحصر به فرد این نرمافزار میتوان سیستم مبتنی بر کارتابل را نام برد. کارتابل امکان ثبت هرگونه اطلاعات را آسان میکند و منجر به انتقال کامل اطلاعات میشود. سایر ویژگیها شامل پذیرش و رهگیری تحت وب، ارائه گزارشات هوشمند، سیستم رضایتمندی و ارتباط با مشتری، انعطاف پذیری و یکپارگی اطلاعات و عملیات است. در این نرمافزار میتوان به طبقهبندی و کدینگ اطلاعاتی مانند مشاغل سازمانی، واحدهای سازمانی پستها و اطلاعات اصلی پرسنل و همچنین اشخاص و مراکز نماینگی پرداخت. گزارشاتی که در این نرمافزار پشتیبانی میشود نیز متنوع بوده و گزارشات عمومی شامل گزارشات پذیرش، کنترل کیفی، اجرت تعمیرکاران و تحویل را ارائه کرده و علاوه برآن گزارشات هوشمند و طراحی شده توسط خود کاربر را نیز پشتیبانی میکند.
همچنین این نرمافزار دارای زیرسیستمهای سیستم کارت گارانتی، سیستم پذیرش مشتریان، سیستم رهگیری تحت وب، سیستم کنترل کیفی، سیستم رضایتسنجی مشتریان، سیستم ارتباط با مشتری، سرویس دورهای، سیستم مدیریت، مدیریت انبار، سیستم گردش کار، کارتابل خدمات پس از فروش و وب سرویس نیز میباشد. هر کدام ازین زیر سیستمها امکاناتی را در این نرمافزار دارا هستند. برای مثال زیرسیستم کارت گارانتی امکان صدور کارت گارانتی برای دستگاهها و امکان تخصیص بارکد آنها بر اساس انواع گارانتی قابل تعریف به همراه پارامترهایی مانند طول دوره گارانتی، طول دوره تعویض و طول دوره تعمیر بر اساس تعداد روز یا کارکرد دستگاه، ثبت شماره سریال دستگاه را دارا است. همچنین میتوان کارت گارانتی را از طریق زیر سیستمهای انبار و فروش و حتی بر اساس اطلاعات دریافتی از اکسل صادر نمود.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان شرکت کامبیز، شرکت آسیاب طلایی مالک برند دلوسه، شرکت تجارت ماندگار و شرکت شهر دارو را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی نرمافزار خدمات پس از فروش فراپیام
شماره تماس واحد فروش: 021-88544977و 021-86748
ایمیل واحد فروش: info@farapayam.com
آدرس دفتر فروش: تهران، خیابان سهروردی شمالی، خیابان میرزای زینالی غربی، پلاک 161، ساختمان فراپیام، طبقه چهارم، واحد 7
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.