نرمافزار پورتال پرسنلی پیوست
نرمافزار پرسنلی و صدور احکام پیوست؛ یکپارچه با سایر نرمافزارهای مدیریت منابع انسانی پیوست؛ امکان نظارت بر تردد کارکنان و مدیریت درخواستهای پرسنلی
معرفی
پورتال پرسنلی پیوست در محیط وب و با ظاهری مدرن و کاربرپسند (User Friendly) طراحی شده است. این نرمافزار از مجموعه نرمافزارهای مکمل در حوزه نرمافزارهای منابع انسانی میباشد و با توجه به جنبه گزارشگری، باید در کنار نرمافزارهای پرسنلی راهاندازی شود.در طراحی این نرمافزار نیاز پرسنل سازمان در دسترسی به اطلاعات کارمندی در حوزههای مختلف و همچنین استفاده از فرمهای اطلاعاتی با ظاهر مورد تایید سازمان، مورد توجه بوده است. این نرمافزار، اطلاعات احکام و قراردادهای پرسنلی صادر شده در نرم افزار پرسنلی، کارگزینی و صدور احکام پیوست را دریافت نموده و به پرسنل نمایش میدهد. همچنین، اطلاعات تردد پرسنل لحظهای، کارکردهای ماهانه و مانده مرخصی پرسنل را از نرم افزار حضور و غیاب پیوست دریافت نموده، فیشهای حقوق و دستمزد را ماهانه تحت وب توزیع مینماید. فرمهای در گردش نیز پس از طی فرآیندهای گردشی تعریف شده در نرم افزارهای منابع انسانی یا مالی ثبت شده و در نرمافزار مدیریت اسناد، بایگانی میشوند. بخشهای اطلاعاتی پورتال پرسنلی پیوست عبارتند از: اطلاعات تردد روزانه، خلاصه کارکرد ماهانه، فیشهای حقوق و دستمزد، احکام و قراردادهای کارگزینی و پرونده الکترونیک پرسنل.
از امکانات این نرمافزار نیز میتوان امکان دریافت و مشاهده فیش حقوق ماهانه با ظاهر دلخواه، امکان دریافت و مشاهده حکم کارگزینی با ظاهر دلخواه، نمایش تردد روزانه پرسنل به همراه کارکردهای محاسبه شده در هر روز، امکان تعریف فرآیند گردش کار و روال تایید فرمهای مرتبط با درخواست، امکان ثبت فرمهای درخواست در پرونده الکترونیک پرسنل پس از تایید نهایی، امکان کنترل قواعد و قوانین سازمان در زمان ثبت درخواست پرسنل و … را نام برد. از دیگر ویژگیهای نرمافزار نیز تحت وب بودن و قابل اجرا در تمامی مرورگرها، امکان نظارت بر تردد کارکنان، قابلیت استفاده در موبایل و مدیریت درخواستهای پرسنلی را میتوان نام برد.
آموزش و پشتیبانی
از خدمات پشتیبانی این تیم میتوان خدمات ریموت را نام برد. این نوع از خدمات پس از برقراری ارتباط اولیه با کارشناسان پیوست، به فراخور نیاز کاری، توسط ایجاد کانالهای ارتباطی و زیر ساخت مناسب ارائه خواهد شد. این ارتباط با حضور کارشناس در سایت خریدار به صورت مجازی ایجاد میشود و کارشناسان پشتیبانی را قادر میسازد تا خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به مشتری ارائه دهند.
خدمات استقرار و پیادهسازی در این شرکت توسط تیم متخصص حوزه منابع انسانی انجام میشود. خدمات حوزه منابع انسانی این شرکت شامل طراحی و پیاده سازی نظامهای پرداخت، جداول و ماتریسهای اطلاعاتی، تعریف استخدامهای مختلف در سازمان، فرمولهای محاسباتی، تعریف انواع مزایا، کسور،کارکردها، شیفتها و… می شود. پیادهسازی انواع روالها و فرآیندهای کاری، تعریف سطوح دسترسی به فرمها، اطلاعات، گزارشهای انجام شده و با استفاده از گزارش ساز پارامتریک، گزارشهای مورد نظر کاربران طراحی و فرمهای چاپی متناسب با سربرگها و سفارشهای خریدار تنظیم میگردند. همچنین محاسبات سیستم به صورت کامل تست شده و به صورت موازی با سیستم قبلی محاسبات انجام شده و نرمافزار جدید پس از تایید صحت عملکرد تحویل میگردد.
قیمت
برای دریافت مشاوره و دمو اینجا کلیک کنید.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان نیک کالا، ایران خودرو، موسسه اعتباری نور و بیمه معلم را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی نرمافزار پورتال پرسنلی پیوست
کاتالوگ: کاتالوگ معرفی نرمافزار جامع HRM پیوست
شماره تماس: ۸۳۸۴۶
ایمیل: info@payvast.com
آدرس دفتر مرکزی: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، شکوفان۲، پلاک۱۱، ساختمان پیوست
آدرس دفتر فروش: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، شکوفان۲، بهاران۱، پلاک۲۰، واحد۱
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.