نرمافزار بیمه و درمان پیوست
نرمافزار بیمه و درمان پیوست؛ یکپارچه با سایر نرمافزارهای مدیریت منابع انسانی پیوست؛ امکان تعریف انواع بیمههای مختلف، صندوقهای حمایتی، قراردادهای مختلف با شرایط، تعرفه و پوشش گوناگون در بازههای زمانی متفاوت
معرفی
سامانه بیمه و درمان پیوست، تمامی عملیات مربوط به بیمه تکمیلی و خدمات درمان سازمان را در قالب یک راهکار جامع پوشش میدهد. این راهکار شامل تعریف انواع بیمههای مختلف، صندوقهای حمایتی، قراردادهای مختلف با شرایط، تعرفه و پوشش گوناگون در بازههای زمانی متفاوت، تعریف انواع خدمت و شرایط استفاده از آنها، تعریف فرآیندهای ثبت نام، درخواست، کنترل و تائید، پرداخت و حمایت و ساماندهی ارتباط با شرکت بیمهگر و مدیریت و گزارشگیری آن میگردد. در این نرمافزار پرسنل سازمان میتوانند با اطلاع از آییننامهها و شرایط پوشش بیمه تکمیلی، درخواستهای مربوط به استفاده از خدمات بیمه تکمیلی را به صورت الکترونیک ثبت کنند و همواره از مراحل تائید درخواست خود مطلع باشند. مدیران نیز میتوانند تمامی درخواستهای ثبت شده را بررسی و تائید نموده و ضمن نظارت بر حسن انجام فرآیندهای تعریف شده، با دریافت گزارشهای مختلف و مقایسه شرایط پوشش بیمه و انجام تعهدات شرکت بیمهگر و تیم مسئول این خدمت در سازمان را بررسی نمایند، همچنین درجهت بهبود کیفیت و شرایط بیمه تکمیلی تصمیمگیری نمایند.
از امکاناتی که در این نرمافزار ارائه شده میتوان به امکان تعریف انواع قرارداد و تعرفه با شرکتهای مختلف بیمهگر، امکان ثبت پرسنل بیمه شده و افراد تحت تکفل با مشخصات کامل، امکان ثبت انواع تعهدات و تعیین سقف تعدادی و ریالی، امکان تعریف سقف ریالی و یا تعدادی استفاده از یک خدمت، امکان گردش خودکار فرم درخواست به همراه تمامی مستندات ضمیمه شده، امکان تعریف بیماریهای خاص و یا دارو و درمان مرتبط با آن و امکان تعریف انواع خدمت: ویزیت، دارو، تجهیزات، خدمات پاراکیلینیک، بستری اشاره کرد.
برخی از گزارشاتی که این نرمافزار ارائه میکند شامل: گزارش مربوط به استفاده پرسنل از تعهدات هزینههای دریافتی به تفکیک هر قرارداد و شرکت بیمهگر، گزارش مقداری و آماری از هزینههای پرداختی به تفکیک واحدهای سازمانی، مراکز هزینه، پست و سمت پرسنل و سابقه دریافتکننده، گزارش بر اساس باقیمانده اعتبار قرارداد با شرکتهای بیمهگر برای تمدید و یا جایگزین نمودن شرکت جدید و قابلیت ساخت انواع گزارشهای مورد نیاز سازمان با استفاده از گزارش ساز پارامتریک پیوست.
ویژگی کلی همه نرمافزارهای مدیریت منابع انسانی پیوست، تحت وب بودن و قابل اجرا بودن در تمامی مرورگرها میباشد. از دیگر ویژگیهای مخصوص نرمافزار بیمه و درمان پیوست نیز میتوان به امکان ایجاد آرشیو قراردادهای بیمه و آرشیو مدارک پزشکی پرسنل تحت پوشش اشاره کرد.
آموزش و پشتیبانی
از خدمات پشتیبانی این تیم میتوان خدمات ریموت را نام برد. این نوع از خدمات پس از برقراری ارتباط اولیه با کارشناسان پیوست، به فراخور نیاز کاری، توسط ایجاد کانالهای ارتباطی و زیر ساخت مناسب ارائه خواهد شد. این ارتباط با حضور کارشناس در سایت خریدار به صورت مجازی ایجاد میشود و کارشناسان پشتیبانی را قادر میسازد تا خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به مشتری ارائه دهند.
خدمات استقرار و پیادهسازی در این شرکت توسط تیم متخصص حوزه منابع انسانی انجام میشود. خدمات حوزه منابع انسانی این شرکت شامل طراحی و پیاده سازی نظامهای پرداخت، جداول و ماتریسهای اطلاعاتی، تعریف استخدامهای مختلف در سازمان، فرمولهای محاسباتی، تعریف انواع مزایا، کسور،کارکردها، شیفتها و… می شود. پیادهسازی انواع روالها و فرآیندهای کاری، تعریف سطوح دسترسی به فرمها، اطلاعات، گزارشهای انجام شده و با استفاده از گزارش ساز پارامتریک، گزارشهای مورد نظر کاربران طراحی و فرمهای چاپی متناسب با سربرگها و سفارشهای خریدار تنظیم میگردند. همچنین محاسبات سیستم به صورت کامل تست شده و به صورت موازی با سیستم قبلی محاسبات انجام شده و نرمافزار جدید پس از تایید صحت عملکرد تحویل میگردد.
قیمت
برای دریافت مشاوره و دمو اینجا کلیک کنید.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان نیک کالا، ایران خودرو، موسسه اعتباری نور و بیمه معلم را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی نرمافزار بیمه و درمان پیوست
کاتالوگ: کاتالوگ معرفی نرمافزار جامع HRM پیوست
شماره تماس: ۸۳۸۴۶
ایمیل: info@payvast.com
آدرس دفتر مرکزی: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، شکوفان۲، پلاک۱۱، ساختمان پیوست
آدرس دفتر فروش: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، شکوفان۲، بهاران۱، پلاک۲۰، واحد۱
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.