نرمافزار اماکن رفاهی پیوست
نرمافزار اماکن رفاهی پیوست؛ یکپارچه با سایر نرمافزارهای مدیریت منابع انسانی پیوست؛ قابلیت قرعه کشی مکانیزه میان درخواستدهندگان؛ مدیریت درخواستها؛ نگهداری سوابق استفاده از اماکن رفاهی توسط پرسنل
معرفی
نرمافزار اماکن رفاهی شرکت پیوست یکی از بخشهای مهم در حوزه رفاه در نرمافزار مدیریت منابع انسانی پیوست است که دسترسی سریع و ساده پرسنل به امکانات رفاهی را فراهم میکند. این نرمافزار با افزایش سرعت در پردازش درخواستهای رفاهی و کاهش هزینههای مرتبط با عملیاتهای غیر مکانیزه، به بهبود کارایی سازمان کمک میکند. مدیریت انواع فرآیندهای درخواست اماکن رفاهی سازمان به صورت پارامتریک، معرفی انواع اماکن رفاهی سازمان در سطوح نامحدود با ویژگیهای دلخواه و مختص هر واحد اقامتی، امکان معرفی انواع شرایط رزرو اماکن رفاهی برای پرسنل، و تعریف دورههای زمانی قابل رزرو واحدهای اقامتی از دیگر قابلیتهای این نرمافزار است. همچنین، نرمافزار اماکن رفاهی پیوست امکان نگهداری سوابق استفاده از اماکن رفاهی توسط پرسنل را نیز فراهم میسازد.
از دیگر ویژگیهای این نرمافزار میتوان قابلیتهای متنوع در راستای مکانیزه کردن فرآیندهای درخواست اماکن رفاهی، امکان درخواست رزرو اماکن اقامتی در دورههای زمانی مورد نظر توسط پرسنل، امکان مدیریت درخواستهای رزرو توسط مدیریت و تایید و رد درخواست، امکان پردازش درخواستهای رزرو کلیه پرسنل به صورت همزمان، امکان قرعهکشی بین درخواستدهندگان رزرو برای یک واحد اقامتی و یا گروهی از واحدهای اقامتی در دورههای زمانی را نام برد. انواع مختلفی از گزارشات آماری، مدیریتی و کنترلی در نرمافزار اماکن رفاهی پیوست ارائه میشود. این گزارشات شامل امکان تهیه گزارش از وضعیت هر واحد اقامتی در بازه زمانی مورد نظر، امکان تهیه گزارش از تعداد دفعات استفاده از هر واحد اقامتی توسط هر پرسنل در بازه زمانی مورد نظر، امکان تهیه گزارش از ویژگیهای اماکن رفاهی و واحدهای اقامتی موجود میباشد. این نرمافزار مانند تمام نرمافزارهای مدیریت منابع انسانی پیوست، تحت وب بوده و در تمامی مرورگرها قابل اجرا است.
آموزش و پشتیبانی
از خدمات پشتیبانی این تیم میتوان خدمات ریموت را نام برد. این نوع از خدمات پس از برقراری ارتباط اولیه با کارشناسان پیوست، به فراخور نیاز کاری، توسط ایجاد کانالهای ارتباطی و زیر ساخت مناسب ارائه خواهد شد. این ارتباط با حضور کارشناس در سایت خریدار به صورت مجازی ایجاد میشود و کارشناسان پشتیبانی را قادر میسازد تا خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به مشتری ارائه دهند.
خدمات استقرار و پیادهسازی در این شرکت توسط تیم متخصص حوزه منابع انسانی انجام میشود. خدمات حوزه منابع انسانی این شرکت شامل طراحی و پیاده سازی نظامهای پرداخت، جداول و ماتریسهای اطلاعاتی، تعریف استخدامهای مختلف در سازمان، فرمولهای محاسباتی، تعریف انواع مزایا، کسور،کارکردها، شیفتها و… می شود. پیادهسازی انواع روالها و فرآیندهای کاری، تعریف سطوح دسترسی به فرمها، اطلاعات، گزارشهای انجام شده و با استفاده از گزارش ساز پارامتریک، گزارشهای مورد نظر کاربران طراحی و فرمهای چاپی متناسب با سربرگها و سفارشهای خریدار تنظیم میگردند. همچنین محاسبات سیستم به صورت کامل تست شده و به صورت موازی با سیستم قبلی محاسبات انجام شده و نرمافزار جدید پس از تایید صحت عملکرد تحویل میگردد.
قیمت
برای دریافت مشاوره و دمو اینجا کلیک کنید.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان نیک کالا، ایران خودرو، موسسه اعتباری نور و بیمه معلم را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی نرمافزار اماکن رفاهی پیوست
کاتالوگ: کاتالوگ معرفی نرمافزار جامع HRM پیوست
شماره تماس: ۸۳۸۴۶
ایمیل: info@payvast.com
آدرس دفتر مرکزی: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، شکوفان۲، پلاک۱۱، ساختمان پیوست
آدرس دفتر فروش: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، شکوفان۲، بهاران۱، پلاک۲۰، واحد۱
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.