نرم‌افزار حضور و غیاب تی‌تایم

اپلیکیشن تی تایم؛ یک نرم‌افزار حضور و غیاب اندرویدی؛ دارای نسخه تحت وب برای کاربران آیفون؛ مبتنی بر تکنولوژی GPS؛ امکان مشاهده لحظه‌ای فعالیت کارکنان

تاریخ‌به‌روزرسانی اطلاعات

اشتراک‌گذاری نرم‌افزار:

معرفی

استارت آپ تی تایم  (Titime)، در نیمه دوم سال 98، تحت حمایت هلدینگ شناخته شده نبکا (نوین برنامه کارا شریف) تاسیس شد. هلدینگ نبکا با در استخدام داشتن جمعیت قابل توجهی از نیروهای انسانی در چندین شرکت متفاوت، به ضعف دستگاه‌های حضور و غیاب و عدم مدیریت اجایل (چابک) آنها پی برد و در همان سال، طی مشورت با مدیران برجسته  HR، طراحی محصولی کاربردی و بومی را برای هلدینگ خود در دستور کار قرار داد. این محصول طی چندین سال توسعه و عیب یابی، مبتنی بر بهترین رویکردهای طراحی، آزمایش شد و در سال 1401 پس از 3 سال استفاده مداوم، هیئت مدیره تصمیم گرفت تی تایم را به عنوان نرم‌افزار حضور و غیاب آنلاین، روانه بازار کند. از آنجایی که این محصول، نوعی ابزار بومی برای بهبود تجربه مدیریت و افزایش بهره‌وری کارمندان هلدینگ نبکا بوده است، از کیفیتی بسیار قابل قبول برخوردار است و جهت تسریع امور منابع انسانی و افزایش تمرکز مدیران، از اضافه کردن هرگونه امکانات غیر ضروری در آن پرهیز شده است. به همین جهت، رقابتی‌ترین قیمت بازار را ارائه کرده‌اند تا به سهم خود از اکوسیستم استارت آپی کشور حمایت کرده باشند.

تی تایم، یک نرم‌افزار حضور غیاب آنلاین مبتنی بر تکنولوژی (GPS) است که ساعات ورود و خروج کارمندان را فقط در صورتی که در محل از پیش تعیین شده حضور داشته باشند ثبت می‌کند. مدیران شرکت یا منابع انسانی که اختیارات نرم‌افزار به آن‌ها داده می‌شود، قادر به دیدن گزارش وضعیت کارمندان، درخواست‌های مرخصی ساعتی و روزانه، گزارشات فعالیت کارمندان و چک لیست وظایف آنها خواهند بود. استفاده از نرم افزار برای مدیران، وابسته به حضور در محل کار نیست و مدیران می‌توانند از هرجا که هستند، بدون نیاز به صرف وقت ارزشمندشان، به روند فعالیت نیروی انسانی شتاب دهند.

برخی از قابلیت‌های این اپلیکیشن شامل ثبت ورود، خروج و درخواست‌ها، امکان شخصی سازی دفاتر و تقویم کاری، ارائه گزارشات آنلاین از عملکرد مدیران میانی و کارمندان و امکان ایجاد وظیفه برای هر یک از پرسنل و پیگیری انجام آن می‌باشد.

این نرم‌افزار اندرویدی بوده و برای کابران آیفون نیز نسخه تحت وب ارائه شده است. همچین تی تایم از فضای ابری امن برای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند و امکان مشاهده لحظه‌ای فعالیت کارکنان و همچنین امکان چت خصوصی و گروهی بین اعضای یک سازمان را دارد.

آموزش و پشتیبانی

تی تایم دارای رابط کاربری ساده بوده که استفاده از آن نیازی به دانش تخصصی ندارد. با این حال در سایت اپلیکیشن به آموزش نحوه تعریف سازمان، دفاتر و کارمندان پرداخته شده و تمامی منوها به طور کامل تشریح شده است. همچنین دارای نسخه آزمایشی بوده که می‌توان تا یک ماه کلیه خدمات تی تایم را مورد بررسی قرار داد اما این نسخه دارای محدودیت در تعداد سازمان، دفاتر کاری و پرسنل می‌باشد.

قیمت

تی تایم دارای 4 تعرفه 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و یک ساله می‌باشد. برای نسخه 1 ماهه باید هزینه 469.000 تومان پرداخت شود. برای نسخه 3 ماهه، 648.000 تومان، نسخه 6 ماهه، 799.000 تومان و نسخه 1 ساله 1.079.000 تومان باید پرداخت شود.

مشتریان

از مشتریان این نرم‌افزار می‌توان شرکت کهکشان و شرکت برهان را نام برد.

ارتباط با سازندگان

سایت: معرفی اپلیکیشن تی تایم

شماره تماس: 88760210-021 (داخلی 208)

ایمیل: mailto:info@titime.ir

آدرس: تهران، خیابان دکتر شریعتی، خیابان هویزه شرقی، پلاک 14 واحد 1.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نرم‌افزار حضور و غیاب تی‌تایم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.