پیامرسان هوشمند هرمس (کسرا)
سیستم مدیریت پیام و اطلاع رسانی هرمس؛ اطلاعرسانی رویدادهای سیستمی سازمان به کلیه پرسنل؛ امکان ارسال پیام تکرارشونده متناسب با نیاز سازمانها و ارسال پیام موقت؛ سیستم مدیریت پیامک
معرفی
همیشه در سازمانهای مختلف، مدیران به دنبال راهی برای ارتباط با پرسنل خود میگردند تا بتوانند از این طریق برخی از مهمترین رویدادهای سازمان را به اطلاع آنها برسانند. در سازمانهایی که تعداد پرسنل بالایی دارند، این کار دشوار است و با مشکلات بسیاری همراه میشود. از جمله اینکه ارسال پیام به صورت انبوه وجود ندارد و سیستمهای موجود هم، پاسخگوی نیازهای مدیران نیست. به همین دلیل، شرکت مهندسی کسرا به فکر توسعه و تولید سیستم هوشمندی افتاد که بتواند این چالش را رفع کند. در نهایت، خروجی این تلاش به ثمر رساندن پیامرسان هوشمند هرمس بوده است. پیامرسانی که امکان اطلاعرسانی انواع پیامها را به صورت انبوه و با استفاده از کانالهای ارتباطی مختلف در اختیار مدیران قرار میدهد. پیامرسان هوشمند سازمانی هرمس، عهده دار اطلاعرسانی رویدادها و روندهای سیستمی سازمان شماست.
سیستم مدیریت پیام و اطلاعرسانی هرمس کسرا سیستمی است که سازمان را قادر میسازد تا بتواند کلیه رویدادهای سازمان مثل اطلاعیهها، یادآوریها، تغییر شیفتها، کارکردها، مرخصیها و… را به پرسنل خود اطلاعرسانی کند. این امکان در قالبهای مختلفی از جمله ارسال نوتیفیکیشن، پیام کوتاه، ایمیل و … برای مدیران وجود دارد. همچنین سیستم مدیریت پیام هرمس این امکان را دارد که مدیران بتوانند فایلهای مختلفی را برای پرسنل خود ارسال کنند. به طور خلاصه میتوان گفت سیستم هرمس در کنار نرمافزار حضور و غیاب کسرا میتواند به ارتباط با کارکنان سازمان کمک کند. از قابلیتهای این سیستم میتوان به امکان اطلاعرسانی رویدادهای سیستمی سازمان به کلیه پرسنل، امکان پشتیبانی از انواع پیشرفتهترین سامانههای پیامکی SMS متداول و موجود در بازار، امکان ارسال پیام تکرارشونده متناسب با نیاز سازمانها و ارسال پیام موقت، کانالهای ارتباطی و پیامی متنوع مثل پیام کوتاه SMS، سیستم مدیریت پیامک و … و قابلیت ارسال پیام از طرف مدیران به پرسنل زیرمجموعه خود، اشاره کرد.
آموزش و پشتیبانی
کسرا بعد از نصب نرمافزار، 24 ساعت و در 7 روز هفته برای مشاوره و رفع مشکلات در کنار سازمان خواهد بود. در پرتال مشتری، محیطی در نظر گرفته شده که میتوان در آنجا آنلاین درخواست و مشکلات را ذکر کرد. این بخش اصطلاحا تیکت گفته شده و تا کمتر از 48 ساعت بعد به درخواست شما رسیدگی میشود.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان بانک ملت، سایپا، بانک صادرات، گروه صنعتی گلرنگ، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی پیامرسان هوشمند هرمس
کاتالوگ: کاتالوگ معرفی پیامرسان هرمس
شماره تماس: 34104-031 و 41452000-021
ایمیل: info@kasraco.net
آدرس دفتر اصفهان: خیابان سهروردی، خیابان فرهنگ، کوچه یکم، ساختمان کسرا
آدرس دفتر تهران: بلوار نلسون ماندلا، خیابان عاطفی غربی، پلاک ۱۱۲، طبقه ۳
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.