نرمافزار پیشخوان خدمات تیناک
زیرسیستم پیشخوان خدمات کارکنان تیناک؛ امکان ارائه انواع گزارشات مربوط به هر پرسنل و پرسنل زیر مجموعه؛ امکان فراخوانی تمامی درخواستهای مربوط به پرسنل اعم از درخواست مرخصی، ماموریت، وام، مساعده، اضافه کار، کالا، خودرو و …
معرفی
شرکت سامانههای هوشمند تیناک متشکل از دانشآموختگان دانشگاههای برتر کشور از جمله دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم صنعت، دانشگاه امیر کبیر و سایر مراکز آموزشی معتبر دیگر با رویکرد دانش بنیان در عرصه فناوری اطلاعات تاسیس گردیده است. دانش و تجربه تیناک در 15 سال گذشته به صورت کامل متمرکز بر یکپارچهسازی و پیادهسازی سامانهها و فرآیندهای اجرایی مربوط به حوزههای مختلف صنعت و فناوری بوده و از این حیث تیناک را به عنوان مجری و مشاوری مبتکر در بکارگیری BPMS به ویژه در صنایع نفت و گاز مطرح نموده است. تیناک علاوه بر ارائه راهکارهای مبتنی بر نیاز ویژه هر بخش (سفارشی سازی خدمات)، در مسیر تکامل سازمانها تا رسیدن به یک راهکار جامع عملیاتی، تا پایان راه در کنار مشتریان خود میماند و با تمرکز بر نیازهای سفارشی در هر حوزه، فضای کسبوکار را متحول و زیرساختهای مورد نیاز جهت بهبود مستمر را در اختیار سازمان قرار میدهد.
باارزشترین دارایی در هر سازمان منابع انسانی آن سازمان میباشد و در حقیقت روح اصلی در هر ساختار سازمانی برگرفته از شاکله نفرات و پرسنل آن میباشد. از این رو هدایت درست و سازماندهی صحیح به شکلی که شاخصهای بهرهوری و اثربخشی رعایت شده و اهداف مد نظر در این بخشها تامین گردند،ضروری به نظر میرسد. همچنین رشد روزافزون سازمانها و شرکتها از لحاظ تعداد نیروی انسانی و اهمیت انجام محاسبات سریع پرداخت حقوق به پرسنل، صدور مرخصی و ماموریت، ثبت اضافهکاریها و حذف حداکثری روالها و روشهای محاسباتی سنتی و نامناسب، امروزه جذابیت بکارگیری نرمافزار منابع انسانی را بیش از پیش پدیدار نموده چرا که با استفاده از این نرمافزارها میتوان محاسبات پیچیده و وقتگیر را در کوتاهترین زمان ممکن و با پرهیز از هر گونه خطایی انجام داد.
یکی از نرمافزارهای منابع انسانی شرکت تیناک، نرمافزار (زیرسیستم) جامع پیشخوان خدمات کارکنان است. زیرسیستم جامع خدمات کارکنان امکان ارائه انواع گزارشات مربوط به هر پرسنل و پرسنل زیر مجموعه را در اختیار سازمان قرار میدهد. به عنوان مثال گزارشات مربوط به آرشیو قراردادهای پرسنل، آرشیو فیشهای حقوقی، آرشیو کارکردهای ماهانه و روزانه، آرشیو مرخصیها و ماموریتها، آرشیو مساعدهها و وام ها و پس اندازها، وضعیت اقساط و …. و همچنین این زیر سیستم امکان فراخوانی تمامی درخواستهای مربوط به پرسنل اعم از درخواست مرخصی، ماموریت، وام، مساعده، اضافه کار، کالا ، خودرو و…. را دارا میباشد. امکان مشاهده آلارمهای مربوط به نقش کاربر، مشاهده داشبورد شاخصهای مربوط به نقش کاربر، مشاهده صندوق انواع درخواستها، ثبت عوامل حقوقی -کارکرد ورودي براي هر پرسنل توسط پست ارشد آن واحد در پايان هر دوره حقوقی نظير اضافه کار تشويقی، کسر کار تنبيهی و ثبت وقايع مختلف توسط پرسنل (مثلا ازدواج، تولد فرزند ،اخذ مدرک تحصیلی جدید، کارت پایان خدمت، مدارک و دوره های آموزشی و… ) از ویژگیهای این نرمافزار میباشد.
آموزش و پشتیبانی
آنچه در انتخاب اغلب ابزارهای نرمافزاری سازمانها از اهمیت و اولویت اساسی برخوردار میباشد حمایتها و پشتیبانیهای فنی و مستمر در جریان استقرار و راه اندازی میباشد. تیم تیناک در مسیر استقرار و پیادهسازی نرمافزار در کنار سازمان خواهند بود. تیم تیناک تلاش نموده است که خدمات مناسب و منطبق بر استانداردهای قابل قبول در حوزه پشتیبانی و توسعه ارائه نماید. بر این اساس خدمات پشتیبانی این تیم غالبا در دو بخش متمرکز میشود. بخش اول در راستای پاسخگویی به نیازها و درخواستهای مشتریان و تغییر و توسعه محصولات مورد استفاده آنها بوده و بخش دوم نیز در راستای سیاستهای توسعه نرمافزار شرکت تیناک میگنجد که همراستا با تغییرات تکنولوژی تعریف و ارائه خواهد شد.
قیمت
برای دریافت مشاوره و دمو اینجا کلیک کنید.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان صنایع کابل کرمان، سازمان اتکا، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آریا ساسول، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی زیرسیستم پیشخوان خدمات کارکنان تیناک
شماره تماس: 88602291-021 و 88629065-021 و 88218362-021
ایمیل: info@tinaksoft.com
آدرس: تهران، خیابان گاندی، کوچه پنجم، پلاک 24 واحد 8
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.