نرمافزار کارتابل منابع انسانی پرگار
سامانه کارتابل منابع انسانی پرگار؛ بدون نیاز به مراجعه به سایر سیستمهای منابع انسانی؛ امکان مشاهدۀ سریع اطلاعات و مدیریت منسجم عملکردهای منابع انسانی، دسترسی به تمام اطلاعات و سوابق کاربری با امکان خوداظهاری
معرفی
برید سامانه نوین (شرکت سازنده پرگار)، یک شرکت سهامی خاص است که از سال 1373 در زمینۀ طراحی و توسعه راهکارهای نرمافزاری سازمانی فعالیت میکند. برید تاکنون 48 محصول را در قالب مجموعه راهکارهای جامع و یکپارچه پرگار و همچنین 31 خدمت نرمافزاری را، به بیش از ۱۴۰۰ سازمان در سراسر کشور ارائه کرده است. مشتریان برید شامل طیف گستردهای از سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی میشوند؛ از شرکتهای کوچک که از 10نفر تشکیل شدهاند، تا سازمانهای بزرگ که بیش از 7000 کاربر دارند.
کارتابل منابع انسانی یکی از سامانههای پرگار است. ماموریت اصلی کارتابل منابع انسانی پرگار، ارائۀ یک پلتفرم متمرکز و منسجم برای تمام فعالیتهای منابع انسانی است؛ درواقع، کارتابل منابع انسانی، شما را از مراجعه به سایر سیستمهای منابع انسانی بینیاز میکند و کاربران بااستفاده از این کارتابل میتوانند بهسادگی هرچه تمامتر، رایجترین عملکردهای حوزۀ منابع انسانی را اجرا و مدیریت کنند. عملکردهایی از قبیل حضور و غیاب، درخواست مرخصی، آموزش و هرآنچه که یک کاربر، از سیستم منابع انسانی انتظار داشتهباشد. مشاهدۀ سریع اطلاعات و مدیریت منسجم عملکردهای منابع انسانی، دسترسی به تمام اطلاعات و سوابق کاربری با امکان خوداظهاری، صرفهجویی در زمان و حذف جابهجاییهای مدام میان زیرسیستمها، رابط کاربری کاربرپسند (User Friendly)، بهبود قدرت تصمیمگیری کاربران و تیمهای سازمانی، حذف آموزشهای غیرضروری برای کاربران سیستم منابع انسانی از ویژگیهای این نرمافزار است.احکام و کارگزینی، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، آموزش و رفاهیات از سامانههایی هستند که کارتابل منابع انسانی به صورت ویژه با آنها در ارتباط است.
آموزش و پشتیبانی
پشتیبانی و نگهداری در برید، شامل طیف گستردهای از خدمات است و بسته به اینکه از کدام راهکار نرمافزاری استفاده میکنید، خدمات متنوع و متعددی ارائه میشود. خدمات پشتیبانی برید به محض استقرار نرمافزار آغاز میشود. سه هدف اصلی در ارائه خدمات پشتیبانی برید دنبال میگردد. هدف اول پایدار بودن سیستم است. بدین منظور خدمات پیشگیرانه ارائه میشود اما در صورت بروز مشکل تیم پشتیبانی فارغ از نوع مشکل 24 ساعته در کنار شما خواهند بود. هدف دوم استفاده حداکثری کارکنان از ظرفیت سیستم است. رویکرد برید در این زمینه حمایت کامل و همه جانبه از رهبران است. از طرفی آموزش کامل نیز به کابران سیستم داده میشود تا بتوانند از کارکردهای سیستم بهره ببرند. هدف سوم نیز پاسخگویی به نیازمندیهای جدید مشتری است. این پاسخگوییها یا از طریق سایت مشتریان شناسایی شده و به صورت بهروشها ارائه میشوند و یا به صورت نگارشهای جدید عرضه میگردند. راهبر سیستم از طریق پرتال سازمانی و با ثبت تیکت پشتیبانی، میتواند تمامی مسائل و درخواستهای خود را با برید در میان بگذارد؛ ضمن اینکه اگر مشکلات یا سوالاتی در لایههای کاربری وجود داشته باشد و راهبر قادر به رفع یا پاسخگویی به آنها نباشد، میتواند آن مشکل را نیز از طریق ثبت Ticket در پرتال سازمانی، پیگیری کند. سامانههای برید، سامانه مرکز راهنما پرگار که از قسمت منو سامانهها برای تمامی کاربران پرگار قابل دسترسی است، را دارا هستند. مرکز راهنما پرگار شامل مجموعهای کامل از آموزشهای (ویدئو و متن) قابلیتها و امکانات پرگار است که متناسب با نیاز کاربران دستهبندی شده است. این سامانه بدون نیاز به اینترنت فضای آموزشی مورد نیاز کاربران را در اختیارشان قرار میدهد.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان، شرکت حفاری شمال، شرکت پتروشیمی آبادان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت پتروشیمی شیراز را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی سامانه کارتابل منابع انسانی پرگار
شماره تماس: ۸۳۱۹۰-021
ایمیل: info@baridsoft.ir
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خيابان مطهری، خيابان لارستان، خيابان نوروزی، پلاک۲۷
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.