نرمافزار احکام و کارگزینی پرگار
سامانه احکام و کارگزینی پرگار؛ امکان صدور احکام اصلاحی اتوماتیک برای سالهای مختلف؛ امکان تعریف انواع مدلهای حکمی و بدون محدودیت؛ امکان صدور احکام گروهی
معرفی
برید سامانه نوین (شرکت سازنده پرگار)، یک شرکت سهامی خاص است که از سال 1373 در زمینۀ طراحی و توسعه راهکارهای نرمافزاری سازمانی فعالیت میکند. برید تاکنون 48 محصول را در قالب مجموعه راهکارهای جامع و یکپارچه پرگار و همچنین 31 خدمت نرمافزاری را، به بیش از ۱۴۰۰ سازمان در سراسر کشور ارائه کرده است. مشتریان برید شامل طیف گستردهای از سازمانهای دولتی و شرکتهای خصوصی میشوند؛ از شرکتهای کوچک که از 10نفر تشکیل شدهاند، تا سازمانهای بزرگ که بیش از 7000 کاربر دارند.
احکام و کارگزینی یکی از سامانههای پرگار است. استراتژی سازمانها برای چگونگی عقد قرارداد با کارکنان متفاوت است و نرمافزار احکام و کارگزینی علاوه بر مدیریت فرآیندهای مربوط به تنظیم قرارداد و صدور حکم، به اجرای قوانین و بخشنامههای قانونی درمورد احکام کارمندان نیز کمک میکند. تنظیم قرارداد کارمندان و مدیریت امور مربوط به واحد کارگزینی، به دو عامل مهم بستگی دارد. عامل اول قوانین و بخشنامههای قانونی مربوط به چگونگی عقد قرارداد است و عامل دوم استراتژی سازمانها و شرکتها برای چگونگی پیادهسازی این قوانین و بخشنامهها. استفاده از نرمافزار کارگزینی پرگار میتواند در هر دو مورد، به کمک سازمان یا شرکت شما بیاید. امکان صدور احکام اصلاحی اتوماتیک برای سالهای مختلف، تعریف انواع مدلهای حکمی و بدون محدودیت، امکان تعریف مشخصههای سفارشی برای احکام، ثبت و استخراج خودکار شرح حکمهای پیشرفته با استفاده از اطلاعات حکمهای قبلی، ابتکار عمل سازمان در چیدمان فیلدها برای مدلهای حکمی و امکان صدور احکام گروهی از امکانات و ویژگیهای ارائه شده در این نرمافزار است.
آموزش و پشتیبانی
پشتیبانی و نگهداری در برید، شامل طیف گستردهای از خدمات است و بسته به اینکه از کدام راهکار نرمافزاری استفاده میکنید، خدمات متنوع و متعددی ارائه میشود. خدمات پشتیبانی برید به محض استقرار نرمافزار آغاز میشود. سه هدف اصلی در ارائه خدمات پشتیبانی برید دنبال میگردد. هدف اول پایدار بودن سیستم است. بدین منظور خدمات پیشگیرانه ارائه میشود اما در صورت بروز مشکل تیم پشتیبانی فارغ از نوع مشکل 24 ساعته در کنار شما خواهند بود. هدف دوم استفاده حداکثری کارکنان از ظرفیت سیستم است. رویکرد برید در این زمینه حمایت کامل و همه جانبه از رهبران است. از طرفی آموزش کامل نیز به کابران سیستم داده میشود تا بتوانند از کارکردهای سیستم بهره ببرند. هدف سوم نیز پاسخگویی به نیازمندیهای جدید مشتری است. این پاسخگوییها یا از طریق سایت مشتریان شناسایی شده و به صورت بهروشها ارائه میشوند و یا به صورت نگارشهای جدید عرضه میگردند. راهبر سیستم از طریق پرتال سازمانی و با ثبت تیکت پشتیبانی، میتواند تمامی مسائل و درخواستهای خود را با برید در میان بگذارد؛ ضمن اینکه اگر مشکلات یا سوالاتی در لایههای کاربری وجود داشته باشد و راهبر قادر به رفع یا پاسخگویی به آنها نباشد، میتواند آن مشکل را نیز از طریق ثبت Ticket در پرتال سازمانی، پیگیری کند. سامانههای برید، سامانه مرکز راهنما پرگار که از قسمت منو سامانهها برای تمامی کاربران پرگار قابل دسترسی است، را دارا هستند. مرکز راهنما پرگار شامل مجموعهای کامل از آموزشهای (ویدئو و متن) قابلیتها و امکانات پرگار است که متناسب با نیاز کاربران دستهبندی شده است. این سامانه بدون نیاز به اینترنت فضای آموزشی مورد نیاز کاربران را در اختیارشان قرار میدهد. تشکیلات پرگار به طور ویژه با سامانه احکام و کارگزینی و پرسنل و سوابق پرگار در ارتباط است.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان، شرکت حفاری شمال، شرکت پتروشیمی آبادان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت پتروشیمی شیراز را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی سامانه احکام و کارگزینی پرگار
شماره تماس: ۸۳۱۹۰-021
ایمیل: info@baridsoft.ir
آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خيابان مطهری، خيابان لارستان، خيابان نوروزی، پلاک۲۷
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.