نرمافزار پرسنلی و احکام سندپرداز
سیستم پرسنلی و احکام سند پرداز؛ بخشی از سیستم فرآیندی سندپرداز (S-ERP)؛ دارای افزونههای فرآیند تایید احکام حقوقی، فرآیند تایید بازخرید پرسنل، سامانه تایید الکترونیک قرارداد پرسنل و سیستم پیگیری
معرفی
شرکت سندپرداز فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ در قالب واحد نرمافزاری شرکت دلیران (نماینده رسمی و انحصاری کمپانی DELL آمریکا در ایران) آغاز نمود. بر اساس تجارب بومی و صرف سرمایهگذاری زیاد، شرکت سندپرداز راهکار اختصاصی خود به نام سیستم فرایندی سندپرداز (S-ERP) را در سال ۱۳۷۶ به بازار ارائه نمود که ضمن برخورداری از یک ساختار کاملا استاندارد، به طرز شگفت آوری از قدرت انطباق با نیازهای اختصاصی شرکتهای تولیدی برخوردار بود. شرکت سندپرداز تلاش نموده است تمام نیازهای شرکت های تولیدی در حوزه ERP را به صورت فراگیر پوشش دهد که شامل حوزه مالی، منابع انسانی، تامین کالا، برنامه ریزی و کنترل تولید، بازاریابی و فروش، نگهداری و تعمیرات، کنترل کیفیت است و میتوان عصاره آن را در سیستم بهای تمام شده متبلور دانست.
یکی از نرمافزارهای حوزه منابع انسانی این شرکت، پرسنلی و احکام است. سیستم پرسنلی و احکام امکان ثبت و نگهداری اطلاعات جامع پرسنل در پرونده پرسنلی را فراهم مینماید به شکلی که برای هر یک از پرسنل امکان ثبت و نگهداری اطلاعات هویتی، بانکی، مشخصات فردی و سایر اطلاعات به همراه ذخیره مستندات و مدارک پرسنلی وجود دارد. احکام حقوقی در این سیستم ثبت و به تایید مدیران میرسد و مبنای محاسبات حقوق میشوند. امکان صدور احکام سالانه به صورت خودکار و همچنین احکام اصلاحی در سیستم وجود دارد. ثبت کارکرد پرسنل در هر ماه به شکلی که مبنای محاسبات باشد در سیستم پرسنلی انجام شده و امکان ثبت کارکرد به صورت روز یا ساعت نیز وجود خواهد داشت. افزونههایی که در این نرمافزار ارائه شدهاند عبارتند از: فرآیند تایید احکام حقوقی (در این فرآیند مدیران به جای امضاء فیزیکی حکم چاپ شده، اقدام به تایید الکترونیکی حکم مینمایند)، فرآیند تایید بازخرید پرسنل (طی این فرآیند از پیش تعریف شده محاسبات مبلغ بازخرید مورد تایید مدیران کلیدی سازمان قرار میگیرند و پس از آن اسناد حسابداری مرتبط صادر میشوند)، سامانه تایید الکترونیک قرارداد پرسنل (تایید و صدور مجدد قراردادها به صورت دورهای، اخذ تایید مدیران در ارتباط با متن پیش نویس قرارداد استخدامی و اخذ امضاء پرسنل در قراردادهای مصوب شده) و سیستم پیگیری (رسیدگی به تماسها یا نامهنگاریها و مذاکرات مربوط به تحقق یک فروش یا انجام یک خرید یا رسیدگی به یک شکایت).
آموزش و پشتیبانی
مشتریان به دو دلیل نیازمند خدمات پشتیبانی میشوند، در مواقعی که سیستم با خطا مواجه میشود، نیاز به کمک در بهرهبرداری داشته و گاهی اوقات نیز در بعضی بخشهای سیستم ابهام پیش میآید که نیاز به آموزش مجدد است. به همین دلیل تیم سندپرداز به طور مرتب وضعیت زیر ساخت مشتری را چک کرده و توصیههای لازم را انجام میدهد.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان دیپوینت، سینره، نفیس، البرز شیمی آسیا، سامانههای نوین افرا، کاشی مرجان، سینا کاشی و سبلان پارچه را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی نرمافزار پرسنلی و احکام سندپرداز
شماره تماس: 43358-021
ایمیل: info@sanadpardaz.com
آدرس: تهران، فلسطین شمالی شماره 399
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.