نرم‌افزار حقوق و دستمزد سند پرداز

سیستم حقوق و دستمزد سند پرداز؛ بخشی از سیستم فرآیندی سندپرداز (S-ERP)؛ شامل افزونه‌های سیستم مدیریت پیام، فرآیند تایید احکام حقوقی، بازخرید پرسنل و تایید الکترونیک قرارداد پرسنل

تاریخ‌به‌روزرسانی اطلاعات

اشتراک‌گذاری نرم‌افزار:

معرفی

شرکت سندپرداز فعالیت خود را از سال ۱۳۷۱ در قالب واحد نرم‌افزاری شرکت دلیران (نماینده رسمی و انحصاری کمپانی DELL آمریکا در ایران) آغاز نمود. بر اساس تجارب بومی و صرف سرمایه‌گذاری زیاد، شرکت سندپرداز راهکار اختصاصی خود به نام سیستم فرایندی سندپرداز (S-ERP) را در سال ۱۳۷۶ به بازار ارائه نمود که ضمن برخورداری از یک ساختار کاملا استاندارد، به طرز شگفت آوری از قدرت انطباق با نیازهای اختصاصی شرکت‌های تولیدی برخوردار بود. شرکت سندپرداز تلاش نموده است تمام نیازهای شرکت های تولیدی در حوزه ERP را به صورت فراگیر پوشش دهد که شامل حوزه مالی، منابع انسانی، تامین کالا، برنامه ریزی و کنترل تولید، بازاریابی و فروش، نگهداری و تعمیرات، کنترل کیفیت است و می‌توان عصاره آن را در سیستم بهای تمام شده متبلور دانست.

یکی از نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی این شرکت، حقوق و دستمزد است. حوزه منابع انسانی سند پرداز شامل سیستم‌های پرسنلی و حقوق دستمزد راهکاری برای انجام محاسبات دستمزدی براساس کارکرد پرسنل با لحاظ شرایط سازمان و آخرین قوانین کشور به ترتیبی که پوشش نیازهای حوزه جبران خدمات در سازمان ها در هر ابعادی را داشته باشد. ثبت اطلاعات کامل پرونده کارکنان، مدارک پرسنلی و سوابق، در زیر سیستم پرسنلی و احکام انجام می‌شود. همچنین در سیستم پرسنلی مطابق با چارت سازمانی روال ایجاد و تایید احکام پرسنلی و اطلاعات قراردادهای کارکنان انجام می شود. سیستم حقوق دستمزد با دسترسی به اطلاعات فوق آن را مبنای محاسبات قرار می‌دهد. همچنین محاسبات حقوق دستمزد وابسته به خروجی سیستم مدیریت تردد بوده و این سیستم برای محاسبات خود نیاز به مقادیر عملکرد ماهانه پرسنل دارد که راه‌های متنوعی برای این مقداردهی در سیستم پیش‌بینی شده است. با محاسبه حقوق سند حسابداری مرتبط با حقوق و دستمزد در سیستم مالی صادر شده و همچنین گزارشات و خروجی‌های لازم جهت ارائه به مراجع قانونی نیز در اختیار کاربران سیستم خواهد بود تا عملیات مرتبط با جبران خدمات پرسنل و گزارشات قانونی مرتبط با آن با سهولت بیشتری انجام شود. افزونه‌های حقوق و دستمزد سند پرداز عبارتند از: سیستم مدیریت پیام، فرآیند تایید احکام حقوقی، بازخرید پرسنل و تایید الکترونیک قرارداد پرسنل می‌باشد. تنوع شرایط و الزامات قانونی در بحث محاسبات و گزارشگری مالی مرتبط با حقوق و دستمزد، یکی از مواردی است که به خوبی و با ابزارهای مناسب در سیستم سند پرداز پاسخ داده شده است. طیف وسیع و متنوع مطالبات و دیون پرسنل و الزامات مرتبط با بیمه و مالیات در ارتباط با هرکدام، در سیستم سند پرداز قابل تعریف و استفاده است به نحوی که با تنظیمات دقیق ملاحضات قانونی در خصوص هر یک از عوامل حقوق و دستمزد امکان پذیر بوده و اطمینان خاطر نسبت به محاسبات و گزارشات مرتبط را فراهم می آورد.

آموزش و پشتیبانی

مشتریان به دو دلیل نیازمند خدمات پشتیبانی می‌شوند، در مواقعی که سیستم با خطا مواجه می‌شود، نیاز به کمک در بهره‌برداری داشته و گاهی اوقات نیز در بعضی بخش‌های سیستم ابهام پیش می‌آید که نیاز به آموزش مجدد است. به همین دلیل تیم سندپرداز به طور مرتب وضعیت زیر ساخت مشتری را چک کرده و توصیه‌های لازم را انجام می‌دهد.

مشتریان

از مشتریان این شرکت می‌توان دیپوینت، سینره، نفیس، البرز شیمی آسیا، سامانه‌های نوین افرا، کاشی مرجان، سینا کاشی و سبلان پارچه را نام برد.

ارتباط با سازندگان

سایت: معرفی نرم‌افزار حقوق و دستمزد سندپرداز

شماره تماس: 43358-021

ایمیل: info@sanadpardaz.com

آدرس: تهران، فلسطین شمالی شماره 399

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نرم‌افزار حقوق و دستمزد سند پرداز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.