نرمافزار آموزش سیاق
نرمافزار آموزش سیاق؛ امکان تعریف شرایط احراز در بخش دورههای آموزشی برای هر پست؛ قابلیت محاسبه اتوماتیک نیاز آموزشی سازمان از روی افراد منتسب به پستها و تخصص آنها
معرفی
شرکت راهکار نوین سیاق یک شرکت نرمافزاری است که شرح کار اصلی خود را تولید نرمافزار با کیفیت با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا میداند. سیاق یک شرکت صرفا تکنولوژیک و تولیدکننده محصولات نرمافزاری است و سیاستهای فروش و توسعه خود را در به واسطه شرکتهای تابعه خود دنبال میکند که هر شرکتی با محصول خاص نرمافزاری در بخشی از بازار اقدام به ارائه خدمات مینماید. نرمافزار مدیریت منابع انسانی سیاق، یک راهکار جامع و منعطف با زیرسیستمهای تخصصی است که برای مدیریت خودکار و دقیق فرآیندهای مربوط به این حوزه، از جذب و استخدام تا بازنشستگی طراحی شده است. یکی از این زیرسیستمها، نرمافزار آموزش است. جریان آموزش پرسنل داخلی سازمان به نحوی که پوششدهنده نیازهای فنی و تخصصی پستهای سازمانی باشد در نرم افزار آموزش دیده شده است. روی تعریف هر پست در چارت سازمانی نیازهای آموزش آن پست مشخص میشود و زمانی که فردی از سازمان به آن پست تخصیص داده شود، سیستم به طور اتوماتیک از روی سوابق آموزشی و تخصص فرد، کمبودها را احصا و در سیستم آموزش پرسنل به عنوان نیاز آموزشی مطرح میکند. امکان تعریف شرایط احراز در بخش دورههای آموزشی برای هر پست، محاسبه اتوماتیک نیاز آموزشی سازمان از روی افراد منتسب به پستها و تخصص آنها، قابلیت ثبت دورههای آموزشی داخل سازمان یا خارج از سازمان برای هر یک از پرسنل از امکانات ارائه شده در این نرمافزار است.
آموزش و پشتیبانی
خدمات واحد پشتیبانی سیاق فقط برای مشتریان سیاق قابل ارائه میباشد. یکی از این خدمات، جریان عادی پشتیبانی نرمافزار میباشد. این خدمت شامل پوشش نیاز عادی مشتری در طول زمان استفاده از نرمافزار بهصورت اینترنتی، تلفنی و راهنمایی کاربران استفادهکننده میباشد. مشاوره و خدمات استقرار نیز در مقطع اولیه راهاندازی سیستم ارائه میشود. خدمات پشتیبانی موردی و ویژه نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط این تیم است. پشتیبانی موردی در محل شامل در اختیار قرار دادن وقت پشتیبان در محل مشتری یا محل شرکت است که میتواند برای طراحی، آموزش، مشاوره و یا رفع اشکال صرف گردد. پشتیبانی ویژه در قالب قرارداد پشتیبانی ویژه عقد و اجرا میگردد و بسته به میزان نیاز خریدار شامل مواردی مانند سرکشی منظم هفتگی یا ماهانه یا حتی مقیم شدن پشتیبان در محل و … میگردد. این نوع خدمات برای مشتریان با حجم کار بالا مناسب بوده و شرایط آن با مشتری توافق میگردد.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان بیمه آتیه سازان حافظ، دانشگاه تهران، دانشگاه مذاهب اسلامی، شرکت نوید مرغ گیلان، شرکت آئین کاغذ سنگی و شرکت پاسارگاد نور آسیا را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی نرمافزار آموزش سیاق
کاتالوگ: کاتالوگ نرمافزار آموزش سیاق
شماره تماس: ۸۸۱۰۹۴۷۱-021 و ۵۸۹۲۱-021
ایمیل: info@seyagh.com
آدرس: تهران، خیابان وزرا، خیابان چهاردهم، خیابان هشتم، پلاک ۳۴
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.