نرمافزار HRM سیاق
نرمافزار منابع انسانی سیاق؛ شامل نرمافزارهای صدور احکام، پرسنلی، تشکیلات و چارت سازمانی، خدمات رفاهی، ارزیابی عملکرد 360 درجه، و آمورش
معرفی
شرکت راهکار نوین سیاق یک شرکت نرمافزاری است که شرح کار اصلی خود را تولید نرمافزار با کیفیت با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا میداند. سیاق یک شرکت صرفا تکنولوژیک و تولیدکننده محصولات نرمافزاری است و سیاستهای فروش و توسعه خود را در به واسطه شرکتهای تابعه خود دنبال میکند که هر شرکتی با محصول خاص نرمافزاری در بخشی از بازار اقدام به ارائه خدمات مینماید. یکی از این زیرسیستمها، نرمافزار تشکیلات و چارت سازمانی است. سیستم تشکیلات به عنوان یکی از اصلیترین سیستمهای حوزه منابع انسانی است که تعیینکننده روابط بین پستها و واحدها است و امکان نگهداری سوابق را مهیا میسازد. همچنین این سیستم میتواند باعث تسهیل مدیریت روابط پستها و مشخص کننده وظایف هر گروه باشد. موضوع خدمات رفاهی و مزایای غیرنقدی که در سازمانها برای منابع انسانی تخصیص داده میشود نیز نیاز به ثبت و نگهداری و برنامهریزی دارد که نرمافزار رفاهی سیاق این کار مهم را انجام میدهد. جریان آموزش پرسنل داخلی سازمان به نحوی که پوششدهنده نیازهای فنی و تخصصی پستهای سازمانی باشد نیز در نرمافزار آموزش ارائه شده است. از وظایف مهم واحد منابع انسانی، کارگزینی یا جذب پرسنل جدید در یک کسبوکار است که مدیریت این فرآیند در زیرسیستم صدور احکام دیده شده است. نرمافزار پرسنلی سیاق یکی از مهمترین سیستمهای حوزه منابع انسانی است؛ که در آن کلیه امور مربوط به پرسنل، نگهداری سوابق شغلی و شخصی پرسنل به صورت مکانیزه مدیریت میشود. همچنین نرمافزار دیگری که توسط این تیم ارائه شده مربوط به ارزیابی کارکنان میباشد. نرمافزار ارزیابی عملکرد ۳۶۰ درجه کارکنان سیاق سازمانها را قادر میسازد تا بازخورد عملکرد افراد را از منابع متعددی مانند همکاران، سرپرستان و زیرمجموعهها جمعآوری کنند.
آموزش و پشتیبانی
خدمات واحد پشتیبانی سیاق فقط برای مشتریان سیاق قابل ارائه میباشد. یکی از این خدمات، جریان عادی پشتیبانی نرمافزار میباشد. این خدمت شامل پوشش نیاز عادی مشتری در طول زمان استفاده از نرمافزار بهصورت اینترنتی، تلفنی و راهنمایی کاربران استفادهکننده میباشد. مشاوره و خدمات استقرار نیز در مقطع اولیه راهاندازی سیستم ارائه میشود. خدمات پشتیبانی موردی و ویژه نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط این تیم است. پشتیبانی موردی در محل شامل در اختیار قرار دادن وقت پشتیبان در محل مشتری یا محل شرکت است که میتواند برای طراحی، آموزش، مشاوره و یا رفع اشکال صرف گردد. پشتیبانی ویژه در قالب قرارداد پشتیبانی ویژه عقد و اجرا میگردد و بسته به میزان نیاز خریدار شامل مواردی مانند سرکشی منظم هفتگی یا ماهانه یا حتی مقیم شدن پشتیبان در محل و … میگردد. این نوع خدمات برای مشتریان با حجم کار بالا مناسب بوده و شرایط آن با مشتری توافق میگردد.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان بیمه آتیه سازان حافظ، دانشگاه تهران، دانشگاه مذاهب اسلامی، شرکت نوید مرغ گیلان، شرکت آئین کاغذ سنگی و شرکت پاسارگاد نور آسیا را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی نرمافزار منابع انسانی سیاق
شماره تماس: ۸۸۱۰۹۴۷۱-021 و ۵۸۹۲۱-021
ایمیل: info@seyagh.com
آدرس: تهران، خیابان وزرا، خیابان چهاردهم، خیابان هشتم، پلاک ۳۴
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.