نرمافزار HRM بهینه ایران
سیستم جامع مدیریت سرمایه انسانی بهینه ایران؛ دارای ماژولهای کارگزینی و احکام، مدیریت حضور کارکنان، مدیریت مرخصی و ماموریتها، حقوق و دستمزد، توسعه منابع انسانی، آموزش، مدیریت سفر، مدیریت رزواسیون غذا، وام و تسهیلات
معرفی
شرکت مهندسی بهینه ایران با داشتن دانش فنی و متخصصین لازم در حوزه تحلیل و مدلسازی فرآیندهای سازمانی، کارایی و اثربخشی سازمان را بهبود میدهد. این شرکت با دارا بودن سابقه بیش از بیست سال در زمینه طراحی و تولید راهکارهای نرمافزاری و بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی و تولید سیستم جامع مدیریت و برنامهریزی منابع سازمان (ERP) و ارائهدهنده نخستین ERP دانشبنیان بومی و با تکیه بر تجارب استقرار موفق ERP در صنایع مختلف، ضمانت اجرایی شدن فرآیندهای بهینه در سازمان شما را فراهم میکند. سیستم Behineh ERP با استفاده از تکنولوژی بهروز و تحت وب و ابزارهای Oracle طراحی شده و ضمن جامعیت و یکپارچگی، فرآیند محور بودن و قابلیت پیکربندی و توسعه سریع، با در اختیار داشتن تجارب فنی در زمینه بهبود فرآیندها و استقرار سیستم یکپارچه امکان ارائه راهکار ویژه و متمایز را فراهم میکند. این شرکت با تکیه بر خط تولید نرمافزار شامل واحدهای طراحی، معماری نرمافزار، برنامهنویسی و تست نرمافزار آمادگی دارد براساس فرآیندهای اختصاصی سازمانها و با لحاظ کردن اهداف و استراتژیهای آنها نرمافزار سفارشی موردنیاز سازمانها را طراحی و پیادهسازی نماید.
سیستم جامع مدیریت سرمایه انسانی یک بخشی از سیستم جامع برنامهریزی منابع سازمان (ERP) بوده و دارای ماژولهای کارگزینی و احکام، مدیریت حضور کارکنان، مدیریت مرخصی و ماموریتها، حقوق و دستمزد، توسعه منابع انسانی، آموزش، مدیریت سفر، مدیریت رزواسیون غذا و وام و تسهیلات میباشد. تعریف چارت سازمانی، پستها و شرایط احراز پست، دریافت اتوماتیک رزومه متقاضیان استخدام از پورتال وب، ثبت اعلام نیازها و صدور مجوزهای استخدام در هر واحد، امتیاز دهی به متقاضیان استخدام و صدور احکام کارگزینی متناسب با نظامهای مختلف استخدامی، ارتباط با کلیه دستگاههای حضور و غیاب بصورت آنلاین و آفلاین، مدیریت مرخصی، ماموریت و محاسبه کارکرد پرسنل، تسهیم هزینههای حقوق به تفکیک پروژه، مرکز هزینه و فعالیت، تعریف پارامترهای ارزیابی کارکنان و طرح توسعه مشاغل، ارتباط مهارتها با دورههای آموزش و ارزیابی اثربخشی آموزش، مدیریت پرداختها و کسورات دورهای، مساعده، وام، تامین اجتماعی و دارایی و مدیریت سفر از رزرواسیون پرواز و هتل تا پرداخت حق ماموریت از فرآیندهایی است که این نرمافزار به مدیریت آنها میپردازد.
آموزش و پشتیبانی
انواع شیوه ارائه خدمات در دوره پشتیبانی شامل خدمات حضوری در دفتر مرکزی، خدمات تلفنی و خدمات پشتیبانی اینترنتی میباشند. روشهای ارتباطی برای انتقال نیازها و اشکالات شامل تلفنی، پست الکترونیکی و سیستم Ticketing میباشد. مشتریان میتوانند برای انتقال نیاز و اشکالات از طریق تلفن و یا ایمیل با کارشناسان پشتیبانی تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایند در جهت پاسخگویی سریع به مشتری شرکت مهندسی بهینه ایران سامانه رسیدگی به درخواست مشتریان را فعال نموده و دسترسی به محیط Ticketing را توسط نام کاربری و اسم رمز فراهم میآورد. در این سامانه مشتری با استفاده از فرایند Ticketing درخواستها و مشکلات را براساس الگوی خاص در سامانه ثبت مینماید و عملیات قابل انجام و همچنین اقدامات انجام شده را پیگیری مینماید.
قیمت
برای دریافت دمو و مشاوره اینجا کلیک کنید.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی سیستم جامع مدیریت سرمایه انسانی بهینه ایران
شماره تماس: : 23-88708520
ایمیل: info@behinehiran.com
آدرس: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان شهدا، پلاک 9، طبقه 6، واحد 37
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.