نرمافزار حضور و غیاب کلاک (clock)
نرمافزار حضور و غیاب کلاک (clock)؛ ارائه شده توسط شرکت طرح و پردازش غدیر؛ دارای نسخه تحت وب؛ ارائه نسخه رایگان؛ امکان طراحی قوانین و فرمولهای محاسباتی خاص سازمان
معرفی
شرکت طرح و پردازش غدیر فعالیت خود را در سال ۱۳۸۲ آغاز کرد. در اولین گامها اقدام به خرید واحد سیستمهای ویژه شرکت پرورش داده نمود و این مهم باعث شد تا چندین دهه تجربه و تخصص، سرمایهای ارزشمند برای شروع این راه باشد. تمرکز و رویکرد کاملا تخصصی در زمینهی طراحی، تولید و ارائه سیستمهای حضور و غیاب، مدیریت رستوران، سامانههای مختلف کنترل تردد و سیستمهای امنیتی از جمله فعالیتهایی بود که در راس برنامهها و محصولات سازمان قرار گرفت. در واحد کسبوکار منابع انسانی طرح و پردازش غدیر، محصولات سختافزاری و نرمافزاری ارائه میشوند که به کاربران در تسهیل امور مرتبط با منابع انسانی سازمان کمک میکنند. امروزه، مدیریت حضور و غیاب و تردد پرسنل به عنوان ابزاری حیاتی در تمامی سازمانها، از اندازه بزرگ تا کوچک، شناخته میشود و شرکتها سعی دارند با بهینهسازی حضور نیروی کار، به بهرهوری بیشتری دست یابند. در طرح و پردازش غدیر با بیش از 20 سال تجربه، محصولات متنوعی از جمله دستگاههای حضور و غیاب از برندهای معتبر جهانی تولید و ارائه میشوند. این محصولات شامل دستگاههای حضور و غیاب، نرمافزار حضور و غیاب اطلس برای سیستمهای عامل ویندوز، وب و اپلیکیشن میباشد.
نرمافزار حضور و غیاب جامع تحت ویندوز شرکت طرح و پردازش غدیر با ساختاری بینظیر و عملکردی منحصر به فرد به همراه سیستمهای مربوطه و با توجه به نیاز مشتری در سه نسخه و با دو نوع بانک اطلاعاتی (SQL SERVER) و (ACCESS) قابل ارائه میباشد. ایجاد فایل متنی از کارکرد پرسنل، طراحی گزارش متنی، ارتباط نرمافزار با بیش از 10 نوع سختافزار از طریق (شبکه، مودم، حافظه usb و کابل اینترنت)، قابلیت ایجاد خروجی text , excel, pbf, access جهت نرمافزارهای حسابداری و امکان طراحی قوانین و فرمولهای محاسباتی خاص سازمان از امکانات ارائه شده در این نرمافزار است. همچنین نرمافزار حضور و غیاب تحت وب کلاک (web clock) به منظور سهولت در امر مدیریت حضور و غیاب بصورت تحت وب طراحی گردیده است که در کنار نرمافزار تحت ویندوز (clock) قابل ارائه میباشد. بهعلاوه نسخه 1.5 کلاک به صورت رایگان ارائه شده است.
آموزش و پشتیبانی
واحد خدمات پس از فروش پس از مرحله بازاریابی و فروش، عهدهدار ارائه خدمات فنی نظیر راهاندازی، تحویل، آموزش نحوه بهرهبرداری از محصول خریداریشده و همچنین نگهداری و مراقبت از مشتری به نحو مطلوب و با کیفیت مناسب با هدف کسب رضایت میباشد. کارشناس پشتیبانی پس از بررسی وضعیت مشتری در خصوص عدم اتمام دوره پشتیبانی رایگان یا وجود قرارداد پشتیبانی فعال، مشکل مطروحه مشتری را در سریعترین زمان ممکن بهصورت تماس تلفنی بررسی و اقدام به ارائه راهکار جهت رفع مشکل مینماید. در صورت عدم رفع مشکل از طریق تماس تلفنی و نیاز به بررسی بیشتر و امکان برقراری ارتباط ریموت، مشکل به صورت غیرحضوری بررسی و مرتفع میگردد. در حالتی که مشکل به صورت ریموت برطرف نشد و یا امکان ارائه بستر ریموت وجود نداشت، مشتری جهت اعزام حضوری کارشناس (با نظر به تعهدات قرارداد فی مابین) هماهنگ نموده، مشکل در محل بررسی و مرتفع میگردد. در صورتی که مشتری قرارداد فعال نداشته باشد جهت ارتباط ریموت یا اعزام حضوری کارشناس به صورت موردی اقدام به اخذ هزینه میگردد. در برخی پروژههای بزرگ با توجه به نیازمندی و درخواست مشتری و جهت دریافت خدمات حضوری و روزانه در محل، یک کارشناس مستقر به پروژه اختصاص مییابد. نظیر پروژههای بانک مرکزی، بانک سپه، شرکت بهرهبرداری مترو تهران، شهرداری کرج و …. که کارشناس فنی شرکت در محل پروژه مستقر میباشد.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان امداد خودرو ایران، سازمان ثبت احوال کشور، شرکت پالایش نفت کرمانشاه و شونیز را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی نرمافزار حضور و غیاب کلاک، نرمافزار حضور و غیاب رایگان کلاک
آپارات: کانال آپارات اطلس
شماره تماس: 02185530
ایمیل: info@atlasco.org
آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان علی اکبری، خیابان صحاف زاده، پلاک ۴۰
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.