نرمافزار مدیریت عملکرد آی نو
ماژول مدیریت عملکرد آی نو؛ زیرمجموعه سامانه تحت وب مديريت منابع انسانی آی نو؛ بازرسی، سنجش، نظارت و ارزیابی عملکرد بر اساس مدل آرمسترانگ و با استفاده از محاسبات فازی برای تبدیل عبارات کلامی
معرفی
مجموعه نرمافزارهای مدیریت منابع انسانی آی نو با نگاهی جامع و با هدف مکانیزه نمودن روالهای مربوط به پرسنل سازمان و پوشش نیازهای گسترده آنان بر پایه یک زیرساخت یکپارچه ارائه گردیده است. این مجموعه علاوه بر پاسخگویی به نیازهای استاندارد، سازمان را در مکانیزاسیون واقعی فرآیندهای مدیریت منابع انسانی یاری مینماید. تجربه چندین ساله در ارائه سیستمهای اطلاعاتی به سازمانهای بزرگ کشور، شرکت آینده نو را به این باور رسانده که محصول متفاوت در کنار خدمات پشتیبانی متفاوت، پاسخگوی نیاز امروز مشتریان حوزه فناوری اطلاعات است. به عبارت دیگر این دو لازم و ملزوم همدیگرند و هریک به تنهایی نمیتواند رضایت مشتری را جلب کند. بر پایه همین رویکرد، خدمات گسترده پشتیبانی شرکت آینده نو در سه لایه مختلف و به هم پیوسته به مشتریان عرضه میشود.
یکی از نرمافزارهای سامانه جامع مدیریت منابع انسانی آی نو، مدیریت عملکرد است. مدیریت عملکرد در واقع راهبردی در مورد موضوعات گسترده پیرامون کسبوکار است. هدایت سازمان بدون توجه به عملکرد همانند هدایت کشتی بدون توجه به ابزار ناوبری است. لذا برای هدایت مناسب سازمان ابتدا بایستی بدانیم عملکرد چیست و چگونه میتوانیم عملکرد را بازرسی، سنجش، نظارت و ارزیابی کنیم. نرمافزار مدیریت عملکرد آی نو بر اساس مدل آرمسترانگ و محاسبات فازی در تبدیل عبارات کلامی و الگوبرداری از نظامهای مدیریتی سطح اول جهان طراحی و پیادهسازی شده است. امکان تعریف دورههای ارزشیابی با تعیین جدول زمانی هر دوره، امکان تعریف انواع طیفهای امتیازدهی بهصورت فازی (عبارات کلامی) و عددی، امکان تعریف بانک شایستگیهای رفتاری، امکان تعریف کمیتههای ارزیابی، تولید اتوماتیک ارزیابیشوندگان و ارزیابیکنندگان بر اساس چارت سازمانی، تولید ارزیابیکنندگان در چهار سطح خودارزیابی، مدیر فرد، تأییدکنندگان و رئیس کمیتههای ارزیابی و امکان تغییر چارت مدیریت عملکرد مستقل از چارت سازمانی از امکانات و ویژگیهای ارائه شده در این نرمافزار است.
آموزش و پشتیبانی
یکی از ویژگیهای بارز پشتیبانی شرکت آینده نو استفاده از کارشناسان خبره در هریک از حوزههای نرمافزاری مورد نظر مشتریان میباشد. به عبارت دیگر وقتی مشتری در ارتباط با سیستم پرسنلی از حوزه مدیریت منابع انسانی آی نو با شرکت تماس بگیرد قطعا یکی از کارشناسان که تسلط کامل به این سیستم را داشته و تجربه استقرار آن در سازمانهای مختلف را در کارنامه کاری خود دارد پاسخگوی او خواهد بود. این امر باعث تسریع خدماترسانی در این شرکت شده است. باتوجه به اینکه کلیه سیستمهای این شرکت مبتنی بر وب هستند و نصب آنها در سازمان بصورت متمرکز صورت میگیرد، ارائه خدمات از طریق برقراری ارتباط راه دور امن با سرور(های) آی نو صورت میگیرد. اما این فقط یکی از راهکارهای این تیم برای ارائه خدمات پشتیبانی است. راههای ارتباطی با تیم پشتیبانی از طریق تلفن، ایمیل و ارسال تیکت میباشد.
قیمت
برای دریافت مشاوره و دمو اینجا کلیک کنید.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان شرکت پخش البرز، سحرخیز، نفت پارس، شرکت سرمایهگذاری تدبیر، کارگزاری تدبیرگران فردا و تولید نیروی برق آبادان را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی ماژول مدیریت عملکرد آی نو
شماره تماس: : 33254178-041
ایمیل: iknow.manage@gmail.com
آدرس دفتر تهران: خیابان خالد اسلامبولی، کوچه بیستم (رفیعی)، پلاک 28 طبقه 3 واحد 5.
آدرس دفتر تبریز: خیابان فارابی (چایکنار)، بالاتر از بیمه تامین اجتماعی، جنب کوی فاطمی مجمتع فناوری شماره 7 ربع رشیدی، طبقه دوم واحد B
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.