نرمافزار آییننامه آی نو
ماژول آییننامه و بخشنامههای آی نو؛ زیرمجموعه سامانه تحت وب مديريت منابع انسانی آی نو؛ دستهبندی و بارگذاری کلیه آییننامهها و بخشنامههای مصوب داخل و خارج سازمان با تعیین سطح دسترسیهای مختلف
معرفی
مجموعه نرمافزارهای مدیریت منابع انسانی آی نو با نگاهی جامع و با هدف مکانیزه نمودن روالهای مربوط به پرسنل سازمان و پوشش نیازهای گسترده آنان بر پایه یک زیرساخت یکپارچه ارائه گردیده است. این مجموعه علاوه بر پاسخگویی به نیازهای استاندارد، سازمان را در مکانیزاسیون واقعی فرآیندهای مدیریت منابع انسانی یاری مینماید. تجربه چندین ساله در ارائه سیستمهای اطلاعاتی به سازمانهای بزرگ کشور، شرکت آینده نو را به این باور رسانده که محصول متفاوت در کنار خدمات پشتیبانی متفاوت، پاسخگوی نیاز امروز مشتریان حوزه فناوری اطلاعات است. به عبارت دیگر این دو لازم و ملزوم همدیگرند و هریک به تنهایی نمیتواند رضایت مشتری را جلب کند. بر پایه همین رویکرد، خدمات گسترده پشتیبانی شرکت آینده نو در سه لایه مختلف و به هم پیوسته به مشتریان عرضه میشود.
یکی از نرمافزارهای سامانه جامع مدیریت منابع انسانی آی نو، آییننامه و بخشنامه است. هر سازمان با نداشتن آییننامههای مختلف در حوزههای کاری، دچار پیچیدگی در روابط کاری و فی مابین بخشهای متعددی میشود که با یکدیگر ارتباط کاری دارند. آییننامهها در نرمافزار جامع منابع انسانی آی نو را در یک کلام میتوان به عنوان قانون هر سازمان دانست که میتواند تکلیف هر معاونت، مدیریت و بخشهای زیرمجموعه را مشخص کند. در هر سازمان سلایق مختلفی در مدیریتها وجود دارد و بعضاً این سلایق موجب اختلافات شدیدی در روند کار میشود. بزرگترین نقش آییننامهها، پایان دادن به این سلایق کاری و اختلافات اداری است؛ اختلافاتی که بعضاً باعث انحلال تعاملات و حتی کسبوکار میشود. آییننامهها چارچوب کار، روش اجرا و حتی نوع سند را مشخص کرده و باعث میشود اختلافات بین واحدها و نیز با مدیران برطرف شود. از سویی دیگر مسئله وجود نداشتن آییننامهها در برخورد با ارباب رجوع و مشتریان و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با سازمان وجود دارد و در صورت نداشتن قانون لازمه، کارکنان به صورت کاملا سلیقهای با ایشان برخورد و در اکثر مواقع، رنجش و نارضایتی مشتریان را ایجاد میکند.
آموزش و پشتیبانی
یکی از ویژگیهای بارز پشتیبانی شرکت آینده نو استفاده از کارشناسان خبره در هریک از حوزههای نرمافزاری مورد نظر مشتریان میباشد. به عبارت دیگر وقتی مشتری در ارتباط با سیستم پرسنلی از حوزه مدیریت منابع انسانی آی نو با شرکت تماس بگیرد قطعا یکی از کارشناسان که تسلط کامل به این سیستم را داشته و تجربه استقرار آن در سازمانهای مختلف را در کارنامه کاری خود دارد پاسخگوی او خواهد بود. این امر باعث تسریع خدماترسانی در این شرکت شده است. باتوجه به اینکه کلیه سیستمهای این شرکت مبتنی بر وب هستند و نصب آنها در سازمان بصورت متمرکز صورت میگیرد، ارائه خدمات از طریق برقراری ارتباط راه دور امن با سرور(های) آی نو صورت میگیرد. اما این فقط یکی از راهکارهای این تیم برای ارائه خدمات پشتیبانی است. راههای ارتباطی با تیم پشتیبانی از طریق تلفن، ایمیل و ارسال تیکت میباشد.
قیمت
برای دریافت مشاوره و دمو اینجا کلیک کنید.
مشتریان
از مشتریان این شرکت میتوان شرکت پخش البرز، سحرخیز، نفت پارس، شرکت سرمایهگذاری تدبیر، کارگزاری تدبیرگران فردا و تولید نیروی برق آبادان را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی ماژول آییننامهها و بخشنامهها آی نو
شماره تماس: : 33254178-041
ایمیل: iknow.manage@gmail.com
آدرس دفتر تهران: خیابان خالد اسلامبولی، کوچه بیستم (رفیعی)، پلاک 28 طبقه 3 واحد 5.
آدرس دفتر تبریز: خیابان فارابی (چایکنار)، بالاتر از بیمه تامین اجتماعی، جنب کوی فاطمی مجمتع فناوری شماره 7 ربع رشیدی، طبقه دوم واحد B
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.