نرم‌افزار CRM پگاه سیستم

نرم‌افزار CRM پگاه سیستم؛ یکپارچه شده با سایر نرم‌افزارهای پگاه سیستم و ارائه شده به عنوان بخشی از نرم‌افزار ERP این شرکت

تاریخ‌به‌روزرسانی اطلاعات

اشتراک‌گذاری نرم‌افزار:

معرفی

پگاه سیستم یک شرکت فناوری اطلاعات و خدمات IT است که  از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را شروع کرده است. حوزه فعالیت این شرکت در طراحی، توسعه و پیاده‌سازی نرم‌افزارهای سفارشی، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی می‌باشد. پگاه سیستم در تلاش است که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا و تجارب خود ،بهترین خدمات و راهکارها را به مشتریان خود ارائه دهد.

ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان مقدمه ایجاد وفادارای در مشتریان در راستای افزایش سود سازمان‌هاست. گسترش مشتریان و فعالیت سازمان‌ها، سادگی سهولت ارتباط با آنان را به ‌مانند گذشته مختل کرده و لزوم استفاده از ابزارهای پیشرفته را بیش‌ از پیش افزایش داده است. نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) «پگاه سیستم» ابزاری مطمئن در این مسیر برای سازمان‌ها فراهم ساخته و آنان را قادر می‌سازد با مدیریت ارتباطات خود با مشتریان، سهم بازار و سود خود را افزایش دهند. این نرم افزار با ساخت پایگاه اطلاعاتی مشتریان، بستری فراهم خواهد آورد که سازمان قادر باشد بازاریابی تک‌ به ‌تک فراگیر را اجرایی کرده و سازمان را در ارتباط هرچه بهتر با مشتریان، هدایت کند و بستری است تا نه‌تنها هیچ مشتری فراموش نشود، بلکه تمام اطلاعات و ارتباطات با او نیز درسازمان حفظ شود.

مزیت مهم نرم افزار نرم افزار CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) «پگاه سیستم» یکپارچه بودن کامل آن با : نرم افزار حسابداری، نرم افزار خدمات پس از فروش، نرم افزار فروش و… به عنوان بخشی از نرم افزار ERP  ایرانی این شرکت است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به امکان مدیریت فرصت‌های تولید شده در داشبوردی مستقل با ساختار کانبان به منظور ایجاد اشراف لحظه‌ای بر فرصت‌های موجود در فروش اشاره کرد. ماژول باشگاه مشتریان نیز به منظور ارائه دسترسی به مشتریان برای مدیریت اطلاعات خود وثبت تیکت‌های درخواست، شکایت، پیشنهاد و خدمات پس از فروش ارائه شده است. امکان سفارشی‌سازی کلیه فرم‌های اصلی سیستم و تغییر در ساختار از طریق افزودن فیلدهای مورد نیاز برای کسب‌وکار اختصاصی مشتری نیز لفراهم شده است. از گزارشاتی که در نرم‌افزار پیشتبانی می‌شود می‌توان گزارش قیف فروش، گزارش تماس‌ها، کمپین تبلیغاتی، گزارش مقایسه فروش پرسنل و عملکرد پرسنل فروش و بازاریابی را نام برد.

پگاه سیستم برای ارائه بهتر خدمات خود، شرکت‌ها را با ابعاد مختلف سازمانی در چهار تیپ دسته‌بندی کرده اند. تیپ الماس ویژه هلدینگ‌ها و شرکت‌های خیلی بزرگ، تیپ طلایی ویژه شرکت‌های بزرگ، تیپ نقره‌ای ویژه شرکت‌های متوسط و تیپ برنزی ویژه استارت‌آپ‌های کوچک. همه کسب‌وکارها می‌توانند پس از رشد خود صرفا تیپ  محصولات خود را تغییر دهند و تمام اطلاعات گذشته خود را حفظ کنند.

آموزش و پشتیبانی پگاه سیستم

پشتیبانی پگاه سیستم به صورت آنلاین، تلفنی و در محل صورت می‌گیرد. در صورتی‌که مشتریان به هر دلیل (دسترسی نداشتن به خدمات اینترنت و …) خواستار استفاده از خدمات پشتیبانی حضوری توسط کارشناس شرکت «پگاه‌سیستم» باشند، کارشناسان واحد پشتیبانی آماده‌ی ارائه‌ خدمات به صورت حضوری در محل مشتریان خواهند بود. تیم پشتیبانی نیز ضمن رفع مشکلات مشتریان، برای به‌روز رسانی نرم‌افزارها و همچنین درک نیاز مشتریان برای بهبود نرم‌افزارها آماده هستند.

 مشتریان

از مشتریان این شرکت می‌توان شرکت نوید سهند، شرکت دانش‌بنیان فرانگار و سازه سرامیک را نام برد.

ارتباط با سازندگان

سایت: معرفی نرم‌افزار CRM پگاه سیستم

کاتالوگ: کاتالوگ معرفی نرم‌افزار CRM پگاه سیستم

شماره تماس پشتیبانی: 021-41367000

ایمیل: info@pegahsystem.com

تهران، سهروردی شمالی – خیابان هویزه شرقی – نرسیده به خیابان شریعتی – پلاک ۱۸ – واحد ۱

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نرم‌افزار CRM پگاه سیستم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.