نرمافزار CRM پیام گستر
نرمافزار CRM پیام گستر؛ یک نرم افزار با تمامی ابزارهای مورد نیاز کسبوکار و ارائه ماژول تایمنگر در کنار سایر ماژولهای کاربردی کسبوکار
معرفی
مجموعه نرم افزاری پیام گستر در سال 1389، به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه تجارت الکترونیک اول، با همکاری مهندسین و متخصصین حوزه فناوری سیستم های مشتری مداری، فعالیت خود را با هدف ارائه به روز ترین راهکارهای مدیریتی در امر فروش و بازاریابی آغاز کرد. اولین محصول این مجموعه یعنی نرم افزار CRM پیام گستر با شعار فناوری در مدار مشتری پدید آمد تا به عنوان رهبر بازارCRM ایران، به یکپارچه سازی روابط درون و برون سازمانی بپردازد. مجموعه پیام گستر با تولید ابزارها و ماژولهای مختلف CRM سعی بر آن دارد تا مدیران سازمان را در رفع مشکلات متعددی که در اثر پیچیدگی فرآیندهای کاری به وجود میآید، یاری نماید. علاوه بر این هدف اصلی این مجموعه از ایجاد این نرم افزار کاربردی، رفع کاستی ها و پر کردن خلل های موجود در سیستم فروش و خدمات پشتیبانی با استفاده از به روز ترین فناوری های مرکز تماس و مدیریت مشتریان است.
پیام گستر یک نرم افزار با تمامی ابزارهای مورد نیاز کسبوکار است که یکپارچگی و نظم سازمانی را در فضای کاری ایجاد میکند. با این نرمافزار میتوان اطلاعات مشتریان را در یک بستر امن ثبت، حفظ و مدیریت کرد و به وسیله آن فرآیند فروش و خدماترسانی را، آسانتر از همیشه پیش برد. در CRM پیام گستر امکان شخصی سازی و ارائه نرم افزار مناسب، با توجه به حیطه فعالیت و سایز کسبوکار وجود دارد و همین امر باعث شده تا پیام گستر به یکی از بهترین ارائهکنندگان راهکارهای مشتری مداری تبدیل شود.
سیستم فروش نرمافزار پیام گستر، ثبت، مستند سازی و مدیریت فروشها میپردازد تا به یک دید جامع نسبت به فاکتورها، پیش فاکتورها، موجودیهای انبار، لیست قیمتها، تامینکنندگان و مشتریان، تدوین استراتژیهای مرتبط با فروشهای سازمان تسهیل شود. این بخش از نرم افزار پیام گستر، برای هر یک از مشتریان فضای اختصاصی ایجاد میکند تا آنها بتوانند خدمات مخصوص خود را دریافت کرده و در نتیجه تجربه مطلوب خود را کسب کنند. این امر موجب می شود تا نرخ بازگشت مشتریان به کسبوکار شما افزایش یابد. سیستم خدمات پس از فروش نرمافزار نیز یک بستر کامل برای ثبت، پیگیری و نظارت بر شکایات و درخواستهای مشتریان و همچنین هدایت و پشتیبانی مشتریان پس از فرآیند فروش است. از طریق این پلتفرم امکان دسترسی به سوابق و پرونده مشتریان وجود دارد تا با درک کاملی از مشکل مشتری و اطلاعات او، در زمان کوتاهی رضایت او را جلب شود. همچنین نرم افزار CRM پیام گستر با ارائه محصول اتوماسیون اداری، به ایجاد زیرساختهای لازم برای تعیین و تنظیم نقشهای سازمانی میپردازد. با این ابزار میتوان یک چارت سازمانی با قابلیت تعیین سطوح دسترسی در نرمافزار به وجود آورد و در نتیجه به شفافسازی وظایف کاربران در سازمان پرداخت. همچنین امکان نامهنگاریهای اداری به صورت اتوماتیک و سیستمی وجود دارد تا هزینهها و منابع فیزیکی کاهش یابند. نرم افزار سی آر ام پیام گستر شامل چندین محصول کاربردی دیگر نیز است که هر کدام به طور کاملا حرفهای و استراتژیک به مقوله خودکارسازی، برنامهریزی و جذب مشتری و افزایش فروش می پردازد. سایر محصولات شامل تبلیغات، خرید و فروش، مرکز تماس تلفنی، مدیریت چرخههای کاری، تجارت الکترونیک، باشگاه وفاداری، یکپارچه سازی و تحلیل داده و هوش تجاری می باشند. ماژول تایم نگر نیز از دیگر امکانات این نرمافزار است. ماژول مدیریت بهرهوری و زمان تایمنگر که بر پایه نرمافزار CRM پیامگستر توسعهیافته است بهصورت آنلاین، ساده، دقیق و خودکار تمامی فعالیتهای کاربران را بدون مزاحمت در طول روز پایش و با تمام جزئیات ثبت مینماید.
قیمت
نرمافزار CRM پیام گستر در دو نسخه تحت وب و ابری ارائه شده است. نسخه ابری شامل سه پلن پایه، حرفهای و بینهایت بوده و پلن پایه تا 50 کاربر و بینهایت از 30 کاربر به بالا را پشتیبانی میکند. پلن حرفهای امکانات پلن پایه را دارا بوده و پلن بینهایت شامل امکانات پلن حرفهای است. پلن پایه برای شرکتهای در حال رشد مناسب بوده و هزینه آن به ازای هر کاربر، ماهیانه از 99.000 تومان شروع میشود. پلن حرفهای برای کسبوکارهای حرفهای مناسب بوده و امکاناتی مانند انبارداری، فرمساز، ضبط مکالمات، مدیریت قراردادها و چرخههای کاری را دارا است. هزینه آن به ازای هر کاربر، ماهیانه از 174.000 میباشد. پلن بینهایت برای سازمانهای بزرگ مناسب بوده و شامل امکانات باشگاه مشتریان، اپلیکیشن موبایل، فروشگاه آنلاین و حکم سازمانی میباشد. هزینه آن به ازای هر کاربر، ماهیانه از 249.000 شروع میشود. هزینه کل یک پلن پایه 10 کاربره برای 12 ماه، 28.200.000 تومان تمام میشود (به این هزینه، 10درصد مالیات افزوده اضافه میشود). ماژول تایمنگر نیز به طور پیشفرض در هیچ یک از پلنها قرار نداشته و باید جداگانه خریداری شود. هزینه آن به ازای هرکاربر، ماهیانه 85.000 میباشد.
نسخه تحت وب نیز دو ورژن استاندارد و پیشرفته دارد که میتوان امکانات آن را بر حسب نیاز خریداری کرد. در صورت خرید پکیج کامل نسخه تحت وب استاندارد مبلغ 539,560,000 تومان و در صورت خرید پکیج کامل نسخه پیشرفته هزینه افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد. پرداخت نسخه تحت وب یکباره بوده و نیاز به تمدید اشتراک ندارد.
آموزش و پشتیبانی
پشتیبانی نرمافزار در 4 پلن ارائه شده است. در خرید اول، پلن guarantee به طور رایگان به بسته تعلق خواهد گرفت. پلن essential، پلن enterprise و unlimited نیز پلنهای دیگر این نرمافزار هستند. در هر 4 پلن دسترسی به منابع آموزشی وجود دارد. روش برقراری ارتباط با پشتیبانی و تعداد کاربر خریداری شده در پلنها متفاوت است. راهاندازی و نصب مجدد برای سه پلن اول با هزینه انجام میشود اما برای پلن چهارم یک بار به صورت رایگان انجام میشود. امکانات بروزرسانی نرمافزار نیز در پلن دوم و سوم، محدود میباشد.
مشتریان
از مشتریان این نرمافزار میتوان سازمان پزشکی قانونی کشور، شرکت آب و فاضلاب همدان، مانا، سینماتیکت و میهن را نام برد.
ارتباط با سازندگان
سایت: معرفی نرمافزار پیام گستر
کاتالوگ: کاتالوگ پلن پایه، کاتالوگ پلن حرفهای، کاتالوگ پلن بینهایت
شماره تماس: 49714-021
ایمیل: info@payamgostar.com
آدرس: تهران، شهرک غرب، خیابان دادمان، خیابان بهارستان، پلاک 7،ساختمان تجارت الکترونیک اول
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.